JFL skrev 2008-03-28 22:56:38 följande:
Här kommer mitt bidrag i Cake&Designs tårttävling Prinsessan på ärtenTårtan är en dummie täckt i gråmelerad SP, med stenplattemönster.Sängen och stolen i pastillage, målade för att få "trästruktur".Madrasser och bolster i SP och SP/MP blandat för att få hårdare lager, Hela sängen väger över 2 kg.Stegen är spritsad i kristyr.Det finns fler bilder i galleriet.Maria helt underbar som vanligt. Buketten är fantastisk och jag älskar dina små spritsningar.Tack Solaika Får se vad folk röstade på, jag och Fru Fogeby röstade visst på varandra så våra röster tar ut varandra . Min tårta kändes väldigt kal om man jmf med alla andras tårtor där. Det är alltid så svårt att veta vad folk röstade, Fru Fogebys var riktigt fin och guldslottet var vackert. Troxiis teknik för att spritsa fjäll på sjöjungfrun är otrolig. Så jag vet inte vad som händer.
Alla tårtorna var ju helt fantastiska!!! Vilken fantasi! Jag hoppas verkligen att du eller att någon härifrån vinner men jag kan inte välja vem för de är så otroliga allihop.