Sockerpullornas tråd
heej!
tack för länken ankmor ![]()
heej!
tack för länken ankmor ![]()
ååå lycka till!
och jag som ska på weekend i sthlm med min kompis nu när vi båda fyllt 30. och kommer därmed inte kunna titta på dina bilder förrän på söndag kväll....
men kul ska vi ha iaf.
tror det kommer gå bra för dig för som min 6 åring säger om allting "det rockar FETT"
du rockar fett!
hej på er!
har försökt läsa ikap lite nu och kan ha missat men orkar inte läsa mera nu
vem vann tävlingen? eller är det inte färdigt??
är såå nyfiken och ni alla är ju så duktiga!
en annan sak som jag undrar är om någon av er har råkat se en oblatbild på nån sida med Dora på?
hon har svart hår och en apa. har en beställning och känner mig lite lat. har kikat lite men än har jag inte hittat så jag tar gärna emot lite tips.
trevlig helg!!
jag har hört att man ska be företagen att märka breven med gift(present) alltså inte GIFT
så ska man slippa skatten.
blri det lika om man beställer från tex london eller gäller det bara usa?
ja jag ser ju direkt en majkase framför mig!
eller en majblomma, såna som barnen säljer ![]()
ja men precis. jag tycker du ska gå på elden. det kan ju bli hur häftigt som helst med orange och gult
på torsdag har jagtvå 10bitars tårtor beställda den ena ska vara med Dora och apan så dem tänker jag skära ut så som jag gjorde med mina lilla my tårtor.
men den andra ska vara en motorcykel
skulle egentligen vilja få till den så som blixten-tårtorna men det blir väl till att skära ut den med eller nån med nån smaaaart rolig lösning?
på fredag har jag en smörgårstårta och en vanlig tårta beställd till en begravning. det blir en hektiskt vecka!
jag är ju mammaledig och jobbar lite extra men min "snälla" chef la alla mina timmar de första 2 veckorna den här månaden så neej jag hinner inte andas. hade ju tänk sprida ut plågorna och ha haft bottnar och mmf färdig by now men ICKE nu skjuter jag fram det till måndag för jag orkar inte.
hade ju tänkt använda sp för att spara tid men kände att jag inte ville lägga pengar på en beställning av det nu. åsså hittade jag marshmallows på rusta, 1 kg för 30 kr hoppas de är bra!
etapp ett färdig på min tårt-maraton-vecka
3 tårtbottnar och två satser MMF, känner mig nöjd med mig själv. imorron ska jag färga upp små snuttar så jag kan börja göra min Dora och apan vad han nu hette
åsså var det den där motorcykeln. hittade bilder på mc-tårtor men undrar verkligen om jag kan få det bra....