Inlägg från: UWO BaraJag |Visa alla inlägg
  • UWO BaraJag

Sockerpullornas tråd

Ser att det är fler som har det som jag. Jag har just raderat alla tårttrådar utom den allra första (nostalgiskäl) från mina favoriter.

Hinner inte heller att göra tårtor just nu. Det har varit sjukt mycket här, närapå absurd.
    Gjorde iofs en tårtan för ett par veckor sedan, en beställning, men den blev varken genomtänkt eller bra. Tog inte ens kort på den.
    Det slutade med att jag gav bort den faktiskt. Kunde inte med att ta betalt.

Rensade bort en massa gammal sp ur frysen häromdagen och gav till ungarna och har lovat utgågna färger till öf att färga playdoh och saltdeg med.

Så här är det också tårtlöst värre. Men nån gång kanske...

Styrkekram till alla er som behöver!!!

• UWO BaraJag

*vinkar tillbaka* !!!

X-files: Jo, ibland funderar man lite på hur det kommer bli när de blir äldre..
    Fast just nu är det bla mycket med huset. Är faktiskt en hel del barnledig i helgen men det är så mycket annat som måste göras först.

• UWO BaraJag

JFL: *smack!*

Jag har inte hängt med. Varför får du inte tårta på jobbet längre?
    *tycker synd om*

Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • UWO BaraJag

*sänder en bunt kramar till Tussa*

Jag hade ärligt talat skjutit upp det där födelsedagsfirandet. Man måste ju inte fira exakt den dagen om man har extremt kring sig samtidigt.
    Och om släkt insisterat hade jag talat om för dem att de fått ta med sig fika.

• UWO BaraJag

Men solaika... är det en hudtumör alltså? För då skulle jag operera. Den smärtan efter är ju inte så stor ändå, inte mer än typ en bitskada.
    Vilken veterinär har du? Det är ju lite olika hur mycket de kan om mindre sällskapsdjur också. Jag sitter hemma och kan inte slå upp smärtlindring på gerbiler nu men kan kika om du påminner mig.

• UWO BaraJag
    Ankmor skrev 2008-06-14 12:20:12 följande:
    En liten "avreagering" bara...Kikade in i Tårttråden; nu har det kommit en sådan där "pucko"fråga igen..."har bara gjort vanliga tårtor, kan jag få tips om fyllningar och vad kan man täcka med? Jag älskar dajm och all choklad". Min reaktion; Eh... LÄS TS ditt PUCKO!!
    Jag såg den jag med. Orkade inte ens fundera.
  • UWO BaraJag

De är ju konstverk, klart de ska heta något!

..fast jag tror inte alla mina har namn men väl någon slags tanke bakom.

• UWO BaraJag

Artic white är den veganska sp som jag kommer ihåg. Har inte hört att den skulle smaka mindre läskigt sötsliskigt än andra sp. Så jag skulle våga köpa och använda den.

• UWO BaraJag

G.E: Min mamma är sådär. När jag berättade att hon skulle bli mormor första gången svarade hon besviket: "Jaha. Och jag som trodde ni skulle gifta er..." Fundersam

Sexymala: *räcker upp handen* Här finns en till!!

Tussa: Cheeesuus!!!! Duktigt! Hon hade nog spritsat de där blommorna också om det inte funnits den enkla vägen.

Solaika: "jag gick kursen, jag gick kursen..." *retas*
    Borde iaf finnas i en colette-bok. Typ Cakes to dream of (eller vad den heter). Eller snarare, beskrivningen finns där. Det är ju lite hennes trademark.

• UWO BaraJag

...och jag är ledig när ni ska träffas och vill åka, men har ju inga pengar just nu. *tjurar grymt*

• UWO BaraJag
    Solaika skrev 2008-06-17 19:46:48 följande:
    UWO - Bla bla bla Jag behövde beskrivningen på internet.. men jag har hittat så det är lugnt Alltså.. snart ger jag upp FL helt och hållet. Jag är så förbaskat less på moraltanter o tomtar  Än så länge är de inte värda att "förlora" er för.. men jag orkar snart inte mer! Kan ni inte trilla in hos mig på bakverk i fokus lite mer? *ber på mina knän och tittar på er med valpögon* Det är en hel del nybörjare där, det ska jag tillstå. Men ingen är i närheten av så irriterande som de nya i tårttråden. På iFokus läser de allt som finns innan de frågar om de inte hittar svar på det de söker.Jag gillar er tjejer! Massor! Så att sålänge ni inte vill komma in till mig så försöker jag stå ut här så länge det går.
    Men här kan du väl hänga kvar? Du behöver inte gå in på andra trådar. Det man inte vet lider man inte av!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd