Sockerpullornas tråd
Ååå tack tjejer
!!
Här är de sista tårtorna för helgen, nu är jag slut
Fyllda med kokos/lime och hallon/vanilj.

Ååå tack tjejer
!!
Här är de sista tårtorna för helgen, nu är jag slut
Fyllda med kokos/lime och hallon/vanilj.

Tack Ankmor, Aiwendil, JFL, annis41 och greeneyes
, vad glad jag blir!!
JFL - Trist att inte hinna tårta längre, kanske får bli några på semestern eller så
? Men jag förstår, även om man tycker det är kul kan man lixom glida bort och bara tycka det är jobbigt till slut...
greeneyes - Åå tungt
Jag försöker tänka att det var bäst för min morfar men ibland känns det riktigt jobbigt här oxå... Kram
Åååå säger jag bara!!!! Så himla söt
! *Jätteavis*
Hej på er tjejer
Vad lat jag känner mig men vad skönt att göra en icke-täckt tårta för en gångs skull
!!
Här är den, fylld med mockamousse och tarragonamousse, klädd i chocolate fudge frosting och chokladglaze. Ovanpå färska blommor och bär för en gångs skull

Tack
!!
Tarragon aär en chokladbit med hela nötter i, typ som helnöt
Gott, gott!!
Tack för alla fina ord tjejer
, både om tårtan och alla förluster vi har haft på sistone. Sambons pappa dog i tisdags så vi ska på en begravning till snart
Ändock fortsätter alla måste, dagens tårta är äntligen färdig. Känns dock som lite fusk då jag inte nygjorde alla blommor utan använde såna jag hade hemma... Men jag har ju gjort dom nån gång iaf
Här är den. Vet inte vad jag gjorde med sp'n men den blev helt jämn och var underbar att jobba med, då vet jag varför jag gör egen sp
Fy fasen, nu hämtade svärmor tårtan och det enda hon sa var "- Den blev väl fin" med ett frånvarande uttryck i ansiktet.
Asså man ska ju inte bry sig men jag BLIR ledsen av sånt oengagemang, jag har jobbat med tårtan i flera TIMMAR. Tur ändå att jag inte satt och gjorde blommor till den utan tog såna jag hade sen innan!! Aldrig mer tårta till svärmor!!!!!!!!!!!
Ååå Tussa vad jobbigt
!! Men jag säger som tidigare talare, delegera och ta det lugnt, man måste må bra oxå!!
Stora kramar!!
Heeeeeeeej UWO!!!!!! Vad kul att höra ifrån dig
!!! Hoppas du mår bra iaf trots tårtbristen, det kommer bli bättre när barnen blir större tror du inte det
?
Tack JFL
!!!
Tack Tussa
!! Precis så, hon behöver inte oja och voja bara uppskatta att jag faktiskt har lagt ner tiden. Sambon blev lite sur så han gav henne lite gliringar över telefon sen...
Men inga mer tårtor blir det till henne punkt!!!
Ser oxå fram emot träffen, ska bli såå kul!!
Tack Ankmor, eller hur
!!
Himla människa, jag blir så irriterad, min fina tårta *buttar med läppen*
Skulle behållit henne hemma istället...
![]()
!! Vad skönt att höra att nån mer döper sina tårtor... Mycket snyggt Tussa
!!
Vad tråkigt att ni tar illa upp i trådarna, så ska det ju inte vara! Vad är det ni känner är så jobbigt, jag bara funderar... Jag kan tycka att stora tårtråden är tråkig, att folk inte bryr sig om några andra direkt, det ställs hela tiden samma frågor men jag räknar med det på nåt sätt och bryr mig inte så mkt.
Vi har ju varann härinne och det tycker jag är huvudsaken
!!
Jag lägger inte ner nån tid direkt i stora tråden men har ändå kvar den i favoriterna, den stör mig inte där och har jag håg nån gång går jag in och svarar på några frågor men lägger inte ner nån energi på att störa mig om jag inte får svar (oftast, det händer väl iofs
)
Sen är det ju några därinne som inte är här som faktiskt är trevliga och så
UWO - Tror du inte du kan skrapa ihop pengar och komma *snälla, snälla, snälla* Det vore såå kul om du ville det, vi börjar ju samlas lite ju ur "gamla gänget"
Solaika - Kan du inte byta jobbhelg, går det bara inte? Det vore jättetrist om du inte kom ![]()
Hej JFL
! Så smaskiga CCs och snyggt med jordgubben sådär. Hoppas du får en bra midsommar
Kram
Tack detsamma rimmis och alla andra, trevlig midsommar!!!
Nu ska jag tillbaka till mitt allra första CC-bak, ska bli spännande. Har vaniljCCs i ugnen, håller tummarna för att de inte svämmar över
, och sen blir det fluffy rhubarb frosting på dom. Bild kommer om det lyckas ![]()