Här har vi nu ätit påsktårtan...

Denna tårta skall jag tävla med på Taxens,
jisses vad tänkte jag på?!

Bilder kommer efter att tävlingen är slut...
Tussa76 skrev 2008-03-23 23:16:54 följande:
Hej, hej!Kikar in en snabbis från jobbet. Jag har ju totalt missat att det är tävlingsdags på taxens!! Men.. å andra sidan var det kanske lika bra... För hade jag sett det så hade jag ju inte kunnat låta bli att tårta i helgen... och det skulle jag ju absolut inte haft tid med!Är inne på min tredje natt nu, och dagarna har gått åt att sova. Har ju knappt sett min familj känns det som. Jag brukar ionte sova riktigt såhär mycket när jag jobbar, men lilla pyret gör ju att jag blir SJUKT trött. Det är faktiskt riktigt, riktigt tungt att jobba nätter just nu. Längtar verkligen tills om ett par veckor, när den värsta tröttheten börjar lägga sej.Dessutom har jag haft en son men någon knepig form av magsjuka hela helgen. Han har kräkts i sömnen en gång varje natt, men mått jättebra hela dagarna och ätit både mat och godis med god aptit. Men efter tre nätter med spyor i sängen är ALLA sängkläder förbrukade.. så barnen fick åka till sin pappa idag istället för i morgon.. hade ju verkligen inga fler madrasser/kuddar/täcken att bädda med.I går kväll ringde några som ville komma och titta på våran lägenhet IDAG kl 13!! Shit! Inte riktigt sylat för visning hemma just nu.. så det blev inte mycket sömn i förmiddags. Men det gick nog bra, tror jag. Nu får vi bara hålla tummarna att de väljer våran lägenhet.. de hade ju varit och tittat på flera.Usch, vad gnällig jag låter.. men det ÄR faktiskt inte så illa... är ganska nöjd med tillvaron trots allt! Saknar ju bara att ha tid med vad jag vill också! Just ja! Måste ju berätta att nuvarande ägaren till vårat hus ringde ikväll och sa att vi får tillträde till lilla delen redan 19 April!! *jippiiie* Det innebär ju att vi kan börja flytta grejjer så smått och får börja känna att det är "vårat". Det kommer ju också underlätta när vi ska ha visningar på lägenheten.Ups, så långt... som vanligt...KRAM på er!!
Uff da, sover du såå mycket

hejja pyret!
Stackars lille S...
*håller tummarna*
Jej! Vad kul att ni får tillgång lite tidigare!
*kraaam!*
bara 19 dagar kvar till kursen på TÅRTDECOR !!!