HAr inte kommit igång med tårtan idag. Ska skicka iväg familjen på em så att jag kommer igång. JAg har frossa idag och vill bara lägga mig under duntäcket och bli varm. Nu försöker jag få upp värmen i kroppen i vårt enda varma rum - datarummet. 
Maraschino skrev 2008-03-23 19:54:35 följande:
Nu äntligen har jag lite tid att lägga in min tårta som jag gjorde när jag fyllde år i onsdags!!!!
Konstigt! men nu har du testat och nu vet du hur du inte ska göra...
Jättefin blev den iallafall

Ankmor skrev 2008-03-23 19:58:51 följande:
Jag tror jag blir tokig!Jag har totalt räknat fel när det gäller allt med min tävlingstårta till Taxens...Fyllningarna blev fel, för hårt och för löst, jag har inte grädde kvar till att spackla med och jag har tappat inspirationen till dekoren till på köpet!TYCK SYND OM MIG!!!
"Vojne vojne vojne" *Klappar på huvudet och tröstar*

Ser fram emot att se tårtan nu

Tussa76 skrev 2008-03-23 23:16:54 följande:
Hej, hej!
Men Tussa då, det är inte lätt med sjuka barn
Hur är det med minstingen?
Skönt att du har ljusning i allt elände. Jag känner verkligen igen mig i att man inte hinner något som man själv vill, all kraft går åt till att hålla familjen flytande.
greeneyes skrev 2008-03-24 09:01:00 följande:
hur gör ni, bakar ni på annan plats trots att ni själva skulle kunna vara smittobärare (inte brutit ut än?).
Jag har faktiskt gjort en tårta medan nån av tjejerna var magsjuk, inte kräk utan diarré. Hade fler tårtor den helgen och lyckades avsäga mig alla utom en. Min kompis ville ändå ha den. Så jag körde med spritade bord, handsprit, handskar när jag tog hand om barnet och
var supernoga.Det gick bra och det var på hennes risk.
greeneyes skrev 2008-03-24 10:33:33 följande:
har så smått börjat fundera på att skaffa FA-skattesedel, men jag har förstått att det är en massa regler kring livsmedelsförsäljning och hantering. Nån som vet vad som krävs för det? har försökt läsa mig till, men hittar inget konkret utan bara en massa paragrafer..
Har tittat på det där och jag har gett upp, det är för svårt och förmycket.