Sockerpullornas tråd
nu ligger mina bilder i bildtråden ![]()
nu ligger mina bilder i bildtråden ![]()
varför tror du inte på sista mens om man får vara så nyfiken. dte brukar ju nästan alltid vara tvärt om när man pratar med gravida att alla tror att de gått längre alltså...
lycka till med försäljningen!
om det var akut så är jag nog sent ute men jag hade nog gjort glasyr istället men det beror ju lite på vad det ska vara till.
alltså sån som man har ovanpå kakor. smör, florsocker och liiite citrronsaft(vatten, kaffe etc)
tussa: tittade på lägenheten. skitsnygg homestaging du fått till
ser jättefint ut om det är ett populärt område så får ni säkert napp hos flera familjer. lite synd på badrummet kankse, dax för renovering eller?
*haha* dte beror väl ändå bara på hur mycket florsocker man har i. jag har spritsat med det men så är ju jag inte så bra på att spritsa heller men det jag menar blir ju som ankmors recept ungefär. hoppas du får till det iaf ![]()
ja men det var ju det som inte gick! att kavla tunt alltså. den är ju så himla lös på nåt vis så den dras ut för lätt. bakels är det lite mera stuns i. lagom seg! räckte gjorde den nog allt men den var ohanterlig. snacka om att man är låst vid det man är van vid*S*
nu har jag lagt in bilder i bildtråden ![]()
tack! det var de oxå ![]()
jag hade ett alster i bildtråden igår...snacka om allt eller inget för mig....just nu passar inget ganska bra, sjuka barn för andra veckan nu och jag själv har fått samma verkar det som...*uschusch*
åå nu är det dax för mig att göra den där mcdonaldstårtan till mitt 10års jubileum...
jag har NOLL lust. datumet har varit preliminärt jättelänge så det blev inte klart förrän igår att mötet blir imorron...ååå vad sur jag är.
hade ju stora planer men nu efter alla sjukveckor här är jag sååå trött
ett upphöjt M ska det iaf bli som jag fick tips om när vi snackade om det här för länge sen men frågan är om jag orkar göra mmf till en 25 bitarstårta*sucksuck*
eller ska jag försöka ha smörkräm eller glasyr över och lägga M:et på. har ju inte haft råd och tid att handla hem nån sp så det måste bli mmf eller något annat. marsipan lägger jag ner direkt, det höll jag på med så det räckte förrförra helgen*gnällgnällgnäll*
nån som orkar peppa mig lite, vill inte bjuda på en halvtaskig tårta eftersom alla vet att jag håller på en del osv....
måste du göra en stängd dosa då? några här inne brukar ju göra explotionstårtor om jag inte är helt ute å snurrar...låt dosan explodera ![]()
ingen som kan hjälpa mig?
ankmor, nån??
var runt hela stan och letade såna äckliga hamburgergodisar idag men det fanns ingenstans så där sket sig den idén oxå
hej tjejer!
usch, jag tittar bara in när jag veeeerkligen behöver hjälp...det blev ingen mcd-tårta för min mage ballade ur så jag blev sjuk i 2 veckor, tillbringade en natt på sjukhuset men de hittade inga fel...
nu ska jag äntligen få göra en bröllopstårta. det kommer bli tajt om tid efterosm vi kommer hem fårn semestern sagen innan bröllopet så jag ska förbereda innan vi åker men jag håller och letar roliga brudpar, de som ska gifta sig är lite speciella och hon ska ha en gul knälång klänning och han typ skjorta å byxor ingen kavaj eller så...
hittade på shoppingbutiken men då jag inte vill betala frakt på flera ställen så vill jag handla allt där men de har bara artic white sp. hur är den? är det den som smakar illa??
tycker bäst om bakels att jobba med...
behöver hjälp här nu, ska jag köpa där eller har ni någon annan ide på sida...har kollat på de "vanliga" sidorna. behöver kunna få lev inom ett par veckor dessutom
hjälphjälp ![]()