Sockerpullornas tråd
Greeneyes: vilken tjusig tårta 
Greeneyes: vilken tjusig tårta 
Solaika: Det blir jättegott!
Aiwendil: Man blir lite utanför när man bor uppåt i landet
Tihi... Vart håller du hus?
Aiwendil: Hihi... jag som trodde att du bodde lite mer norrut! Är jag ensam här uppe nu sedan UWO blev osynlig? 
Sexymala: Nej, det räcker inte fullt ut... men det värmer 
Maraschino: Ja, det kan jag tro
Du ska ju ta dig över vattnet också! *ler*
Maria: Men, åh... så tjusigt.. *suktar*
Tårtkanterna var jättefina... blad??
Fortsatt trevlig lördag!
Jag ville ha äkta... Gjorde en lavendel och hallonmousse som fyllning och ville matcha. Det är målat med en pensel.
Jag gick inte efter något recept
Jag kokade vaniljcreme och mixade torkade lavendel i det och sedan passerade och blandade tillsammans med hallon och som en vanlig hallonmousse.
Kan inte påstå att jag är någon fantast av lavendel. Det är ganska speciellt med blomsmak. Men jag hoppas på att hitta någon annan blomma som jag faller för. Jag vill verkligen tycka om blommor *ler* Och att kombinera med annat är också svårt. Men övning ger färdighet heter det ju...
Kanske viol kan vara gott? Ros och jordgubb tror jag ju stenhårt på 
Solaika: håller med de andra.. den vart jättebra även om bakgrunden inte var svart!
Tussa: Tack.... söt du är!
Hmm... Jag har tre tårtor tills på lördag och snart slut på grön floristtejp... jag kommer att behöva trolla! *hyttar med fingret åt mig själv* Dumma jag som bara förväntar mig att jag ALDRIG behöver fylla på. Jag har bara beställt grejer en gång och det har jag levt på tills nu!! Jag säger bara JA, det är klart att jag kan göra tårtorna.. Blir så arg
på mig själv!
Jag får skylla mig själv och trolla till det på bästa sätt!