JFL skrev 2008-06-19 08:13:31 följande:
Halloj tjejer,hade fullt upp igår.50 muffins bakade - 30 av de har fått en frosting. Allt är packat och märkt. De ska till dagis - 2 avdelningar, R jobb och mitt jobb. En Scrapbook-sida är gjord till ena dagisfröken. Som tack för alla dessa år på småtroll (Alice ska flytta upp nu och blir den sista som lämnar henne) Har aldrig gjort sånt förut men är nöjd.Diskade en maskinInget är packat fast vi åker till landet i kväll. Middag åt jag vid ett i natt när jag äntligen var klarAlice somnade i soffan efter midnatt! Här kommer resultatet i alla fall:Vaknade pigg och 2 minuter innan klockan. Så nu ska jag fortsätta min tjurrusning. Till dagis, till jobb, hem packa för landet och sedan ut och bara njuuuuuuuuuuuta av midsommaren!Trevlig midsommar!
Dina CC såg verkligen goda och sommriga ut!
Jag måste bara berätta, jag blev så stolt. Jag hade ju en beställning på 2 tårtor till förra fredagen och när jag levererade dom så blev hon som skulle ha dom helt betagen det var Åhhhhhhhh, flera gånger om och sen rusade hon iväg och hämtade kameran.
Och nu idag fick jag ett kort på posten av henne där det stog "Än en gång TACK för de vackra och goda tårtorna. Du ska veta att de är omtalade."
Jag är så STOLT!!!!!