Inlägg från: Lucille |Visa alla inlägg
  • Lucille

Terry Evans

Jag ska på en heldagsgrej med honom i Linköping 25 Oktober. Kan inte vääänta! Beundrar verkligen Terry och han är nog den enda jag egentligen litar på av medierna på TV.

Har ni möjligheten så borde ni åka till Linköping. Det är som sagt en heldag med storseans och en massa annat kul. 890kr kostar det.

Kul med alla historier om era upplevelser. Hoppas på fler. :)

• Lucille

Ingen annan som ska till heldagen i Linköping? Blir både fika och trerätters middag. Annat blir t.ex. bergsmeditation (med möjlighet för samtal med Terry & co. efteråt), storseans, frågestund, etc.

890kr, 25 Oktober, Collegium restaurang & konferans vid teknikringen i Linköping.

• Lucille

Personligen vill jag se det med egna ögon innan jag kan bestämma mig för vad jag tycker. Vi får se i Oktober om jag gillar honom lika mycket då, eller om jag kommer sura över förlorade pengar. haha

• Lucille

Carina, du har inte lust att ge oss en ledtråd ang programmet du medverkade i?

• Lucille

Hade din far hälsat på dig eller var det bara för kontakten, så att säga? Ursäkta min nyfikenhet, men jag har sett alla avsnitt så det är kul att någon har lite first-hand detaljer.

Svar på tråden Terry Evans