• mamma till 3 små

jelloshots hur gör man???

hej ska ha fest i morrgon å kan inte få tag på hur man gör jelloshots nån som vet vi har köpt färdiga jello förpackningar sen är bara frågen hur man gör!!

eftersomm vi ska ha festen i morrn så vill vi veta så snabbt som möjligt så snälla skynda er å hjälp oss!!

om ni har några andra party tips å ideer till festen så tages dessa gärna emot dom med. vi ska ha 30 års fest så det är kul med litre nya grejer

Alma 04 & William 06
  • Svar på tråden jelloshots hur gör man???
  • Julienne

I vår affär har de en "amerikansk" hylla med Cracker Jacks, Oreos, Dr Pepper, Macaroni and cheese... You name it! De har även jello som man bara blandar till med vätska (vatten tror jag.... ) så det är väl bara och byta mot vodka.

• bara lilla jag

ja precis täknte säga samma sak att byt bara ut vattnet mot vodka.. det tror jag iaf.. men du hitta inget recept på nätet då?

• bara lilla jag

sök på jello shots på google hittade massor där :D

• mamma till 3 små

hej har hittat några på nätet mendet står olika på alla å dom flästa är med gelatin i stället för riktig köpt jello.. om man byter all vatten mot vodka så blir det nog aldelens för starkt trojag så därför tänkte jag om det fanns nån här som provat ¨å vet hur mycket man kan byta ut..

Alma 04 & William 06
  • bara lilla jag

men kör vodka och sen nåt extrakt´, lime extrakt eller vad som helst bara för att få i vätskan... vet inte vilken slags jello du har köpt.. men det finns hur många olika extrakt som helst och dom finns både på bolaget och det flesta typ ica affärerna.. testa roses extrakten..

• pepparkaka året om

Jag har provat att göra jelloshots en gång. Nu kommer jag inte ihåg om jag hade i för mkt vätska, men det vägrade att stelna ordentligt.
    Förlåt, detta var nog inte till så mkt hjälp. Hoppas att du hittar recept på nätet och att det blir en succe!!!

Svar på tråden jelloshots hur gör man???