• Marieeeee

Någon ung mammaledig i västerort ?

Hej!

Finns det någon ung mamma i västerort elr i närheten som är intresserad och prata lite och senare kanske träffas och fika elr något?..

Jag är mammaledig och har inte speciellt mycket och göra på dagarna, känner mig rätt ensam, har inte så många kompisar och speciellt inte som har barn så skulle vara roligt och lära känna lite nya..

Nån som är intesserad ?

Kan berätta lite kort om mig själv..

Jag heter marie, är 21 år och bor i tensta tillsammans med min sambo som är 20 och vår son som är född November 2007..

vet ej mer vad jag kan berätta men ifall det är nåt ni undrar över såå är det bara o fråga..

adda mej gärna.. mimmi4_ever@hotmail.com

• Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?
  • sSARAa

här
    bor i hässelby är 24år
    har en på 7år en på 2,5 och en på 2mån
    //sara

• BeccaS

Hmm bor inte i västerort men för mig är det inga problem att ta mig dit.
    Bor i Kungsängen, men jag ses gärna ändå. Har min svärmor och många i Hässelby så liiite hittar man där iaf

Den 2/7-2007 kom vår lilla guldklimp William
  • Marieeeee
    sSARAa skrev 2008-03-22 08:54:51 följande:
    här bor i hässelby är 24år har en på 7år en på 2,5 och en på 2mån//sara
    åhh vad roligt :).. jag är uppvuxen i hässelbygård.. mina föräldrar bor fortfarande där.. ska ditt idag.. var i hässelby bor du ?..
  • Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-22 08:55:58 följande:
    Hmm bor inte i västerort men för mig är det inga problem att ta mig dit.Bor i Kungsängen, men jag ses gärna ändå. Har min svärmor och många i Hässelby så liiite hittar man där iaf
    hehe.. men det är juh inte långt alls från mej.. bor juh i tensta.. pendeln från spånga bara :).. jag har oxå bott i kungsängen.. när jag flyttade hemifrån när jag var 18 så flyttade jag till brunna, bodde där i 2 år innan jag flyttade hit till tensta för 1,5 år sedan :)

hehe jag har sett dej på xist när jag gick min föräldrarutbildning där :)..
    brukar du fortfarande gå ditt ?.. jag har börjat gå ibland på tisdagar...

men jag ses gärna nåndag elr nåt :)
    har du msn ?
  • fru fanny

bor inte heller där men..
    är 23 år har en son på 2½ o en dotter på 9 månader
    bor gör jag i tyresö med min man

• Marieeeee

fru fanny skrev 2008-03-22 12:13:06 följande:

bor inte heller där men..är 23 år har en son på 2½ o en dotter på 9 månaderbor gör jag i tyresö med min man
    hehe nee men det gör inget :).. roligt ändå :)..
  • BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 12:10:54 följande:
    hehe.. men det är juh inte långt alls från mej.. bor juh i tensta.. pendeln från spånga bara :).. jag har oxå bott i kungsängen.. när jag flyttade hemifrån när jag var 18 så flyttade jag till brunna, bodde där i 2 år innan jag flyttade hit till tensta för 1,5 år sedan :)hehe jag har sett dej på xist när jag gick min föräldrarutbildning där :)..brukar du fortfarande gå ditt ?.. jag har börjat gå ibland på tisdagar...men jag ses gärna nåndag elr nåt :)har du msn ?
    Nej exakt :) Det är inte långt alls. Jaha vad kul, jag har också bott i Brunna, både i södra och i norra
    Jo jag brukar vara där, men nu har lillen haft virus i 2 månader men är på bättringsvägen så vi ska dit på tisdag :) Ska ni också dit då?

Jo min msn är [email protected] (ni andra får jätte gärna också adda om ni vill)
  • Marieeeee

hehe ok.. jag bodde på trombonstigen " grishusen" nära coop forum..

hehe tror det.. känner inga där än såå brukar gå med några i föäldrargruppen men tror jag ska ditt :)

• BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 12:58:36 följande:
    hehe ok.. jag bodde på trombonstigen " grishusen" nära coop forum..hehe tror det.. känner inga där än såå brukar gå med några i föäldrargruppen men tror jag ska ditt :)
    Ne jag vet, alla känner typ alla där redan och är jätte bundisar så jag brukar också gå dit med några vänner från min föräldragrupp. Vi kan ju mötas på tåget då om du vill?
Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?