• Marieeeee

Någon ung mammaledig i västerort ?

Hej!

Finns det någon ung mamma i västerort elr i närheten som är intresserad och prata lite och senare kanske träffas och fika elr något?..

Jag är mammaledig och har inte speciellt mycket och göra på dagarna, känner mig rätt ensam, har inte så många kompisar och speciellt inte som har barn så skulle vara roligt och lära känna lite nya..

Nån som är intesserad ?

Kan berätta lite kort om mig själv..

Jag heter marie, är 21 år och bor i tensta tillsammans med min sambo som är 20 och vår son som är född November 2007..

vet ej mer vad jag kan berätta men ifall det är nåt ni undrar över såå är det bara o fråga..

adda mej gärna.. mimmi4_ever@hotmail.com

• Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?
  • Stajn

Bor inte heller i västerort men i Upplands Väsby!

Är 22 år och har en dotter som bli 3 år i juni och en liten Hugo som blir 4 veckor på måndag :)

Går bara runt hemmaoch slaffsar, känner inte heller många mammor tyvärr så det skulle vara jättekul att hänga med på någon fika :)

Saga -05 ~ Nu är Hugo här! 080225~
  • BeccaS
    Stajn skrev 2008-03-22 13:03:19 följande:
    Bor inte heller i västerort men i Upplands Väsby!Är 22 år och har en dotter som bli 3 år i juni och en liten Hugo som blir 4 veckor på måndag :)Går bara runt hemmaoch slaffsar, känner inte heller många mammor tyvärr så det skulle vara jättekul att hänga med på någon fika :)
    Vad kul, men vi borde ju kunna fixa så att alla kan fika tillsammans :)
    Det finns ju ganska bra förbindelser mellan alla oss ändå.

Jo nu har vi suttit hemma i drygt 2 månader för att han har haft ett jätte virus men nu börjar det bli bättre. Jag ska till Xist på tisdag, så ni som vill kan ju jätte gärna komma dit ni med :)
    Den 2/7-2007 kom vår lilla guldklimp William
  • Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-22 12:59:41 följande:
    Ne jag vet, alla känner typ alla där redan och är jätte bundisar så jag brukar också gå dit med några vänner från min föräldragrupp. Vi kan ju mötas på tåget då om du vill?
    joo jag har märkt det.. de säger juh knappt ens hej :(.. därför vågar jag inte gå ditt själv.. tänk ifall ingen pratar med mej liksom.. är en som gått ditt 2 gånger själv o ingen har pratat med henne :(.. jag tänkt göra det själv men alltid kommit nåt i vägen..
    heheh aa visst.. jag brukar hoppa på i sundbyberg..
  • BeccaS
    Marieeeee skrev 2008-03-22 13:05:26 följande:
    joo jag har märkt det.. de säger juh knappt ens hej :(.. därför vågar jag inte gå ditt själv.. tänk ifall ingen pratar med mej liksom.. är en som gått ditt 2 gånger själv o ingen har pratat med henne :(.. jag tänkt göra det själv men alltid kommit nåt i vägen.. heheh aa visst.. jag brukar hoppa på i sundbyberg..
    Ja, så känner både jag och en av mina bästa vänner (som jag gick utbildningen med), så då får vi bryta det mönstret och se till att alla kan känna sig välkomna :)
    Och du och jag kan ju alltid ha sällskap in då vi kan.
  • Marieeeee
    Stajn skrev 2008-03-22 13:03:19 följande:
    Bor inte heller i västerort men i Upplands Väsby!Är 22 år och har en dotter som bli 3 år i juni och en liten Hugo som blir 4 veckor på måndag :)Går bara runt hemmaoch slaffsar, känner inte heller många mammor tyvärr så det skulle vara jättekul att hänga med på någon fika :)
    det gör absolut ingenting.. skrev bara västerort för jag bor här men roligt o träffa andra självklart oxå.. man kan juh mötas i stan elr nåt :)
  • Marieeeee

Tycker absolut att vi alla som vill kanske kan fika nåndag tillsammans ifall någon är intresserad elr kanske träffas på xist??... bara säga när ni kan o sånt så kan vi säkert bestämma nåt :)

• BeccaS

Ja, som sagt så ska jag dit på tisdag, och på torsdag kan jag inte, men jag ses gärna vilken annan dag som helst :)

• Stajn

Jag får vänta tills Hugo har kurerat sig från sin förkylning, vill inte riskera nåt nu när det är störst risk för rs-virus *huua*

Men annars så kan vi i princip alla dagar i veckan :)

Gärna en tisdag eller torsdag för min del eftersom Saga är på dagis då och då slipper jag släpa med båda på tåg och sånt Räcka ut tungan

Saga -05 ~ Nu är Hugo här! 080225~
  • Marieeeee

ok men tisdagar och torsdagar passar mig bra oxå.. :).. vi skulle juh kunna ta en tisdag elr nåt o fika i stan o lära känna varandraoch efter deet när vi redan är inne i stan gå till xist elr det kanske blir för mycket??

• BeccaS

Nej, jag följer gärna med :) Vi kan ju dra lite tidigare från xist också, eller så kan man ses innan man drar dit?

Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?