Trappmaskin
Någon som testat en trapp/tramp/steppmaskin?
Någon som testat en trapp/tramp/steppmaskin?
Japp! Fyfan, riktigt bra trääning men ack så jobbigt!! Första gången klarade jag knappt 10minuter. Idag efter nästa 1 års regelbunden träning så kanske 20-30minuter och då blir jag ritkigt trött o orkar knappt röra mig efteråt! =)
Är du motiverad så är det en riktigt bra träningsmaskin!
ja jag äger en liten en
Knappt något nu för tiden, förr när man var på G och skulle ner några kilo. Äger ingen utan finns på gymmet. Du får ju synligare vader och rumpan blir något fastare dock måste du visa en jäkla tålamod.. För mig hände inget.. utan efter kanske 11 veckor ? Så började jag märka på vader och rumpan lite.
Kör ungefär 15min om du orkar dagligen på lägsta sedan maxa efter några veckor o kör 10minuter varje dag.
Värt att säga, för kaloriförbruk är det än jäkla bra maskin som bränner som bara den. Om jag inte är ute och cyklar så med 30minuter, medel nivå så förbrukar du 617 Kalorier. Helt okej men som tidigare nämnt mycket jobbigt.
Trappmaskinen is the shit. Jag brukar ha den som uppvärmning. Kör då 30 -40 min på högsta nivå. Brukar köra en minut ganska enkel varje 5 min. Därefter spinning 45 min. Jag lovar på heder och samvete att vikten blir fin och kroppen finare :)
Vill man gå ner i vikt så handlar det att träna hårt tyvärr. Inga jävla promenader. Ät bra, ät fett och kolhydrater. Men träna för Guds skull hårt också :)
jag köpte min på jula.... blir riktigt trött av att gå på den..
Jag kör på trappmaskin varje, eller varannan kväll 40-50 min. Det ger verkligen resultat! Har den framför tv'n och det går jättesnabbt att träna till ett bra program och känns härligt efteråt! Mvh!