• Amira

Trappmaskin

Någon som testat en trapp/tramp/steppmaskin?

• Svar på tråden Trappmaskin
  • Amira
    Johanengström skrev 2008-03-22 18:52:54 följande:
    Japp! Fyfan, riktigt bra trääning men ack så jobbigt!! Första gången klarade jag knappt 10minuter. Idag efter nästa 1 års regelbunden träning så kanske 20-30minuter och då blir jag ritkigt trött o orkar knappt röra mig efteråt! =)Är du motiverad så är det en riktigt bra träningsmaskin!
    Låter ju toppen :D Hur ofta tränar du? Får man snyggare ben och rumpa? =P Tänkte köpa en i morgon...
  • Amira
    userName skrev 2008-03-22 23:37:11 följande:
    Hej! Jag har en Thigh Trainer med tillhörande gummiband för att träna armarna. www.tvshop.com/SE/products/4304/8806 kan hitta den till betydligt lägre pris än det tv-shop vill ha)Jag tycker att den är helt suverän, då det inte bara är en upp&ner-rörelse utan även lite i sidled. Japp, jag är kär i min lilla maskin Lycka till med ditt inköp!
    Hej! Den verkar bra som du har men kanske snäppet för dyr. Vill försöka hitta en BRA för max 1000, helst under. Jag tänkte slå till på denna: www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEC/ViewProductDetail-Start;pgid=8M3KeZiTqPOR00UzyVa4E2lR0000tTZkDI1y
    Skall tydligen också gå lite i sidled, som jag fattat det.
    Kul att höra en till som är nöjd med sin maskin =)
Svar på tråden Trappmaskin