Vad har ni bloggat om idag?
Idag har jag bloggat om blöjor, om hur det kommer sig att just modebloggar är dem stösta bloggarna som finns, och så lite bilder=) agnieszka.blogg.se Läs och kommentera så jag sen kan kika in i era bloggar oxå=)
Idag har jag bloggat om blöjor, om hur det kommer sig att just modebloggar är dem stösta bloggarna som finns, och så lite bilder=) agnieszka.blogg.se Läs och kommentera så jag sen kan kika in i era bloggar oxå=)
Har bloggat om den tidiga morgonen, om en nyckelväska som man kan få hemskickad gratis om man gör en viss sak=)
Kika gärna!
Kika gärna i min blogg!
Skriver om allt mellan himmel och jord!!
Uppdaterar flera ggr om dagen!
Bloggar om allt mellan himmel och jord!
Kika och kommentera så jag kan kolla era bloggar sen!
Idag har jag bloggat om våran utflykt som vi gjorde igår till Norrköping och Kollade på Götheborg!
Och lite bilder från då såklart!
Bloggat omgårdagen och vad som händer idag=)
agnieszka.blogg.se
Idag skriver jag om magsjukan som har drabbat tösen, och om paketet som jag överaskat fick på posten idag!
agnieszka.blogg.se
Idag skriver jag om magsjukan och min italienresa som börjar på fredag! agnieszka.blogg.se
Nu har jag bloggat igen, flera ggr, kolla gärna in, tävling och utmaning väntar den nyfikna!!!
agnieszka.blogg.se
nu har jag uppdaterat igen!
kika och kommentera!!!!
Har bloggat lite om morgonen, gårdagen och om fredag så klart=)
agnieszka.blogg.se
Idag har jag skrivit om hur arg jag är... och om våran dayor som krånglade igår, men som vi fick hjälp med... och lite om veckan som kommer framöver!
agnieszka.blogg.se
Nu när man är hemma från en Vecka i Italien igen så är det klart jag sätter igång med bloggen!
agnieszka.blogg.se
nu har jag uppdaterat bloggen igen!!!
Kika in och skriv en kommentar så jag kan kika i eran blogg!
Har bloggat om den tidiga morgonen... och lite annat!
Har bloggat om vad som hänt idag, och så är det en tävling på G!!!
agnieszka.blogg.se
Idag har jag först bloggat om en underbart lugn natt, vilket inte händer så ofta här, och om att jag vill gå på bio och se en film......
läs ocj kommentera så jag kan läsa eran blogg sen!!!
Idag har det bloggats on nattens spyor och skrik.....
agnieszka.blogg.se
Idag har jag bloggat om hur dåligt jag mår....
Och så grattat lite folk, och satt in bilder på det jag köpte här om dagen!
agnieszka.blogg.se
Har bloggat om midsommar och sjuka dottern...
agnieszka.blogg.se