• Krokusen

Ge bort trisslotter på ett roligt sätt?

Jag ska ge bort skraplotter. Jag vill inte ge bort dem i ett kuvert utan jag vill göra något roligt med dem. Har ni några tips?

• Svar på tråden Ge bort trisslotter på ett roligt sätt?
  • jennie ellie

Skrapa dem först och ge bort nitlotterna... Annorlunda i alla fall, roligt? Nja..

• La Lola

Vi gjorde en kul grej med biobiljetter så det borde ju funka på triss oxå.

Vi tog 2 mindre brädor som vi la biljetten emellan o sedan skruvade ihop runt om.
    Personen som fick paketet fick kämpa lite för att öppna det.

//Gordon Ramsay är min idol
  • Zoullady

Slå in om i värsta stora paketet med massa papper så det tar låååååång tid att komma till själva lotterna

• TTOO
    Zoullady skrev 2008-03-27 16:25:49 följande:
    Slå in om i värsta stora paketet med massa papper så det tar låååååång tid att komma till själva lotterna
    Då blir man ju bara (ännu mer) sjukt besviken över att man har fått en så förbannat tråkig present?
  • Zoullady

Beror väll på hur många trisslotter som finns där och hur många miljoner man vinner

TTOO skrev 2008-03-27 16:26:58 följande:
    Då blir man ju bara (ännu mer) sjukt besviken över att man har fått en så förbannat tråkig present?
  • EllaBellaBus

Vi gav bort trisslotter en gång... Vi skrapade dom färdigt och så skrev vi "Synd att du inte vann" på kortet Kul va?

• Zenobia

Gör ett trisslotts träd då, en gurka i en kruka med godis och så tandpetare som du hänger lotterna i då. Så får dom en annorlunda blomma också.

• aprikosa

Bind lotterna i snöre runt en ananas! Jättefint och annorlunda =)

Svar på tråden Ge bort trisslotter på ett roligt sätt?