Tips på all inclusive i början av september tack!
Jag, min man och våra två barn har funderingar på att åka iväg en vecka i början av september. Vad rekomenderar ni? Vill hellst åka all inclusive.
Jag, min man och våra två barn har funderingar på att åka iväg en vecka i början av september. Vad rekomenderar ni? Vill hellst åka all inclusive.
Vi var på Cypern. Nausicha Beach (stavning?). Kanonbra! Jättegod mat, fina stränder som alltid på cypern, bra service. Vi var verkligen jättenöjda. Vill också tillägga att jag gick upp 4 kg på enb vecka! Hur är det möjligt...
Hur är det prismässigt på Cypern?
Dyrt! Men har man All Inclusive så spelar det ju ingen roll. Sonen ville ha jorgubbsyoghurt. Nästan 30 kronor för en liter. De köpte också någon glass när vi var iväg, svindyrt. Fast vi fick till och med ta med flaskor med vatten från baren när vi skulle till stranden. Vill man handla turistprylar är det inte så dkostar det som på alla turistorter.
Men det här hotellet är kanonfint!
la in tre bilder i mitt galleri om du vill se
Fler förslag?
Jag tänkte också tipsa om Nausicaa beach på Cypern, men såg att MiaP hann före Det var ett jättebra hotell, barnen stortrivdes och de har fortfarande säsong i September. Vi hade iofs bara halvpension när vi var där, men det var bra mat osv.
Jag har inget direkt hotell förslag men kolla på Turkiet. Side är ett kanonställe när man reser med barn. tar bara ca 1 timma med buss från flyget. Vet att både Ving fritidsresor har många allinclusive hotell. Även detur tror ja det är och Nasar. priserna i turkiet har gått upp lite men ja upplever det ändå relativt billigt mot Sverige.
Starnden i Side är kanon för barn med. Vi va där i september med våran då 15 mån o åkar i juni igen fast vi har valt vanlig lägenhetshotell.
Vi ska till Side i Turkiet 2 veckor i sep kolla in fritidsresors hemsida.
Tar gärna emot fler tips!
vi ska till kroatien, makarska rivieran... nu kan jag inte rekomendera det ännu eftersom vi inte varit där
Men vi ska dit 2 veckor i sep. Finns på apollo.
Någon om har någt annat förslag? Gärna erfarenheter från något ställe.
Jag gillade Atlantica Princess på Rhodos. Bokas genom Fritidsresor tror jag........ Jätte-goda luncher om inte annat
Har bokat en vecka till Side i Turkiet. :)
Bra val När åker ni och med vilka? Vart ska ni bo? Vi åker dit det 12 juni med Ving.
Vi åker den 13 sept. med Solresor. Vi ska bo en liten bit utan för Side på Hotel Hane Family Resort. Längtar!!!
Fritidsresor har ett jättefin all-inclusive nära spanska gränsen på portugals sydkust. Kommer inte ihåg namnet, men kolla på fritidsresor.se. Allinclusive för barnen kostade bara några hundralappar (390 kr/vecka tror jag).
Vi har bokat två veckor all inclusive i sharm el sheik Egypten i oktober, hört mkt positivt men vet inte personligen, hoppas ju att det är super...
Jag har varit på all inclusive på Faliraki beach på Rhodos med Ving, det var super bra. Jätte god mat båda frukost, lunch och middag.