• Anonym (ouch)

tarmsköljning hemma??

Läste tidigare idag i en annan tråd om en person som gjorde en tarmsköjning hemma med duschslangen (tagit av munstycket först) och sen fört in den i analen... Är detta vanligt? Farligt? Har ni egna erfarenheter? nää men hur gör man?? sipprar det inte ut vatten ganska länge efter... skulle aldrig falla mig in att prova men blev nyfiken på hur ni gör ni som gör det?? och varför gör ni det???

• Svar på tråden tarmsköljning hemma??
  • Snorkis

Det undrar jag med

Visste inte ens att folk gör detta hemma...??

• Anonym

absolut kan man göra detta hemma, inga problem! brukar först äta lite laxerande ex plommon eller tuggummin i massor, sedan skruvar jag av munstycket och smörjer in den med vaselin. föredrar ljummet vatten i slangen och sedan är det bara att sätta på full fräs. Det gör ont i början men sedan går det över. kan verklig rekommendera detta tillsammans med veganmat.

• Anonym

behöver inte stoppa in den i analen, räcker att trycka den mot. Sipprar inte ut vatten, du fyller på med vatten, sätter dig på toaletten och krystar ut det. Jag gör det ibland. känner mig ren och tom efteråt. skön känsla.

• AngelicaF

Va? Är ni seriösa? :-O

• Anonym (A-sprut)

här är en till! det är uppiggande och man känner sig fräsch efter speciellt efter analsex.

• Anonym (en till!)

jag sköljer mig minst en gång i veckan också på toaletten fast jag stoppar in hela slangen i analen, har en skön stund samtidigt som rengörningen.

• Anonym

I vissa länder tvättar man ju rumpan med en mini duche efter att man gjort nr 2 och torkar efter med papper mycket frächare tycker jag än att bara torka med papper, då kommer det ju in lite vatten och rensar där inne med =) .

Vi har en sån mini duche hemma.

• Anonym

Oh ja ser det som lilla julafton, när det är fredag varannan veckan, ojoj vad mycket slagg som följer med, brukar använda tvål som glidmedel men nu börjar jag torka ut i analen så det får nog bli vaselin eller nått

• Anonym

en till analrensare här! vad många det är som sköljer, hurra för oss analsköljare och leve vegankosten

• Anonym (gt)

Va??!! folk får visst för sig allt möjligt

Svar på tråden tarmsköljning hemma??