Tips på riktigt läskig skräckfilm
som rubiken lyder. har ni några tips? helst klassiker men jag vill se en RIKTIGT äcklig... typ som djurkykogården, the shinig osv.. ngt som får en att vilja krypa ur skinnet=)
som rubiken lyder. har ni några tips? helst klassiker men jag vill se en RIKTIGT äcklig... typ som djurkykogården, the shinig osv.. ngt som får en att vilja krypa ur skinnet=)
har sett båda... the eye e rätt lebbig faktiskt
mer mer mer=)
tack för alla tips.. har läst om alla på filmtipset.se som jag inte redan sett o några har ja fastnat för=)
jag o en kompis brukar ha skräckfilms kvällar - d va därför ja vill ha tips.. idag såg vi på wrong turn (tackvare era tips) o den va bra.. hel nöjda. läskig o bra=) tack
hej
jag vill tacka för Alla era tips.. jag o min kompis hade en skräckfilmskväll igrå. vi såg först Shutter - jag är ärlig när jag säger att min kompis vid ett tillfälle sprang ut ur rummet =) den var seg, första timmen hände inte mkt men När den var läskig - var den fanimej jävligt lebbig... efter den såg vi the orphange - inte äcklig på samma sätt men den passade bra att se efter shutter och den var välidgt välidgt bra!!!!
tack alla - ni förgyller våra skräckkvällar=) mer tips är välkommna=)
jag tycker dock inte 1408 var bra... den ballade ur totalt i slutet... men annars älskar ja stephen king