Inlägg från: Kimsan82 |Visa alla inlägg
  • Kimsan82

Högskoleprovet!

Jag gjorde oxå provet idag!! Fick 1.0 och är gööööör nöjd!!
    Hade 0,8 i höstas..

Nu kommer jag in på Lärarutbildningen!! Jippi

Grattis alla andra till era resultat..men förstår er frustration när man presterar bra men ändå inte räcker till!!

• Kimsan82

Jag ska söka Fsk/lärarprogrammet i Malmö. Inriktnng Barndoms/Ungdomsvetenskap!
    Är det den du har tänkt dig med?

sandralager skrev 2008-04-06 10:56:14 följande:
    klaar: var ska du söka lärarprogrammet? jag ska främst söka till fsk i Skåne.
  • Kimsan82

I Höstas fick jag svaret efter 4 ½ vecka så jag tror det stämmer ganska bra!!

tvåsmå skrev 2008-04-06 11:07:17 följande:
    Hej, det kanske redan har diskuterats här men provar att fråga... brukar det ta 4 veckor att få resultatet som det står eller kan det komma tidigare?
  • Kimsan82

Jag har sökt Samhällsorienterade ämnen och barns lärarnde som alt 2. även den i malmö!! Funkar nog tyvärr inte för mig att plugga i Kristiandstad då det blir för lång pendlningstid men tåg (är ensamstående)
    Betygen är jag inte helt säker på på B/u stod det 0.1 på högskoleprovet..låter väldigt lågt tycker jag
    12.30 gäller för betyg, jag som läser på folkgögskola behöver en 3:a...
    PÅ den andra inriktningen krävs högskoleprov o,1 och 9,73 i betyg 4 från folkhögskola!!
    Tycker det verkar lite osannolikt det men men visst..sen ska man ju ta det utifrån hur många man tar in!!

sandralager skrev 2008-04-06 11:13:16 följande:
    kimsan japp jag ska söka den och en annan inriktning i Kristianstad. Ska du söka en inriktning till? Vet du vad betygen är för att komma in?
Svar på tråden Högskoleprovet!