Högskoleprovet!
E fråga, hur vet folk vad de svarat? Efteråt springer folk och bänkar sig för att se facit... men hur minns dom svaren dom gett?
får man ha med papper ut? vilka isf?
E fråga, hur vet folk vad de svarat? Efteråt springer folk och bänkar sig för att se facit... men hur minns dom svaren dom gett?
får man ha med papper ut? vilka isf?
så man får efter varje delprov tid att föra över? perfekt, då slipper man lägga energi på det. hur ser häftena ut? får man tex anteckna i den svenska texten? hu rset häftet där man för in svaren ut?
sorry hade caps lock på, det kanske går an ändå?
Skull epå att jag precis läst svenskadelen fårn 2000 (dock bara halva, andra gjordes igår) och därav är lite mör.
Menar du Cavatine att man fik ha kvar texthäftet men inte svarslapen och sedan föra in? isåfall kanske bästa är att göra som nu dvs skriva allt på texthäftet och sedan snabbt föra över de ti slutet bara?
Så de säger till när det är 5 min kvar? Jo klocka är nog bra. Köpte en i förrgår som jag tänkte ställa på prick så jag vet när det gått 50 min. De snor väl inte tid dvs låter det vara 48 min istället?
tack för informationen. funderar på att ringa studerandeexpriditionen och prata med dom. Är lite nojig inför hur det blir i praktiken imorgon. Måste hinna amma dotter på rasterna + äta och dricka... haha ja det sk abli kul
VAd bör man ha med sig att äta under rasterna?
Tänkte ha med gryta som man kan värma till lunch, men vill kunna stoppa i mig saker på rasterna med, just för att hålla kroppen alert.GOdis känn s dumt, tror man föörlorar på det i det stora hela (kanske int evid sista rasten men...)
JennieGr: välkommen till klubben
hur har du övat?
Så youghurt är nog en bra ide... mackor har jag svårt för då jag avskyr "gammalt" smör och vägrar äta "gammal" ost.... och är vegetarian så finns inte mycket fler alternativ (som jag vet om)
Får nog luska igenom butiken imorgon. Men hur fungerar de tmed uppvärmning av mat?
BTW fick man inte ha med vatten enligt studerande expiditonen på uu. Men vissa provsalar gjorde annorlunda, men grunden var inget annat än penna sudd, linjal
ennieGr: Tycker också vissa delar är svåra, men finner det spännade att se vilka frågorna blir. Kanske blir det bara okända ord? Eller så känner man sig faktiskt mer hemma än man trott?
Tror att man tjänar mycket på att se det positivt även om det är svårt. Att stressa upp sig tror jag man förlorar rät tmycket på, men visst, enkelt att säga, svårt at tpåverka helt.
Jag skriver i Uppsala.
sleeping angel skrev 2008-04-04 16:18:53 följande: