Högskoleprovet!
VI ses imorgon när provet är kalrt! Ska bli kul att se vad ni får med!
VI ses imorgon när provet är kalrt! Ska bli kul att se vad ni får med!
Jag skrek av lycka när jag såg att de tagit bort den sista LÄS!
Vi hade
läs
läs
dtk
elf-ord
nog
Den första läs kändes klockren, både för mig och tvåå till... och det är den dom ska ha kvar! Har inte vågat rätta ännu, ville få vara glad först :)
kidA: så rätt dtk försvan för er?
dtk gick uselt 9/20... trodde jag lärt mig
18/20 på svenskan *rättar vidare*
kidA: menade att det var ju kalrt att en dtk försvan för dig, men vart de tosm du ville? iaf känslomässigt elelr kändes det lika svårt? tror inte du kan rätta den som försvann...
81 rätt. 1.3.
happ. vad gör man nu förutom att känner sig förjävligt usel? jag behlöver minst 1.4... men egenligtigen 1.8.
fick
Läs 18/20
DTK 9/20
Eld 16/20
ORD 22/40
NOG 16/20
så det som förstörde var ord och dtk. orden kände jag igen alla utom två, tror ni jag hatar mitt resultat? fattar int ehu rde tkunde gå så uselt efterosm jag faktiskt känd eigneon dom.. och dtk.. ja ja fattar inte.
inte ha något till övers för
inte kunna göra något åt
de tär det väl inte?
spjälka
sönderdela
trodde det var att stå emot, man själkar upp ngot, man tar spjälk...
hänförelse
förtjusning
jag valde frestelse :-/
Natalejjis: Var första gångne för mig med, men tror jag sä'tllet rätt höga krav på mig (jämförelse med vad jag kan). Är helt säker på att maken hade fått dundermassa poäng... ja de flesta jag känner. Ok om jag fått 1.6 eller så, emn 1.3... jag behöövde minst 1.4 ju...
Får skriva till hösten igne och träna tills dess. Men bekymret är ju att de tä min sista chans...
giftgrodan: insåg det efter att ha neat.
aha ajg som sättade fel.. nåväl så fick jag ju fel ändå.
alla chansingar ajg gjord epå ord vart fel. jiipi.
nej ajg är nog för deppig.
jag fick 18 på läs delen, vad fick ni övrgia? kändes som dne var lät.
kommer ju nästan in på jurist!
ssk kom jag ju in på. då är ju 1.3 överlevnadsbart!