• Anonym

Vad tycker ni om strippklubbar?

Vad skulle ni tycka om er sambo gick på strippklubb, själv! Trots att han vet att jag hatar det... Till råga på allt kände han sig äcklad av sig själv efteråt, ändå gör han om det..!! Snälla kom med lite goda råd om hur jag skall tackla det här!

• Svar på tråden Vad tycker ni om strippklubbar?
  • Anonym

Har du frågat honom varför han gick dit igen fastän han kände sig äcklad? jag hade också frågat honom hur han skulle upplevt det om jag gått på kill-stripp och kollat in/suttit i knäet på en massa "hunkar".

• Anonym (Fjantigt)

Tycker det är grymt fjantigt med såna klubbar. Vet inte varför jag ser liksom inget sexigt i det. Jag tycker att det är förnedrande för både de som strippar o de som ser på.

Om min man skulle gå på stripp klubb skulle jag tycka att det var märkligt. Jag skulle nog inte sparka ut han för en sån grej men min syn på honom skulle nog bli en smula förändrad.

• adrenalin

äcklad av sig själv efteråt? det låter som han har problem... dålig på att styra impulser?

själv fattar jag inte grejen med sånna klubbar... sitta och titta på strippor i grupp liksom.
    jag tycker många karlar är så himla snygga men inte skulle jag vilja se dom strippa för det, i grupp med massa andra kvinnor.

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Jennie med ie

Om min sambo gick på strippklubb hade jag blivit förvånad...

Man har ingen rätt att förbjuda sin partner att gå till sådana, däremot har man såklart rätt att tycka illa om det. Och han vet att du tycker illa om det, och det kan såklart göra att han "äcklas" efteråt.... det behöver inte vara besöket som sådant och det han fick se där han äcklades av.

• fröken freja

bör ej vara tillåtet. det är min åsikt. svineri. och skall det finnas så skall det vara rättvist-dvs. strippklubbar med nakna män med underbara kroppar!!

• Anonym

Ser inga problem med att män som är singlar gör det men jag skulle känna mig kränkt av att min kille gick och glodde på nakna (?) tjejer som åmade sig vid han.

• fröken freja

och TS, var inte en sådan kvinna som gnäller-ge tillbaks. gå till en strippklubb med nakna män (och jag menar INTE chippendales, kan knappast liknas med en strippklubb) så skall vi se om inte din sambo får mer respekt för dig när han själv fått vara i samma situation...

• Anonym

sambon har gått på strippklubb säkert en 30 gånger iallafall.
    Men inte så mycket sen vi träffades, jag tycket det är lite onödigt.
    Det var i början han gick lite bara när han var till thailand 1 månad.

• danna77

Jag skulle bli grymt svartsjuk för själv känner jag mig som en fet pingvin just nu (gravid). Men så klart skulle jag inte slänga ut honom men min självkänsla skulle få sig en riktig törn...

Men om han känner sig äcklad så låter det som han har några slags problem när han gör om det... Då hade jag tvingat honom till psykolog tror jag... =)

• Wind Up Toy

strippklubbar rör mig inte ryggen.
    men tycker det är viktigt att man respekterar varandra i en relation även om man aldrig kan sätta upp regler av det slaget.

eftersom jag själv aldrig brytt mig har jag aldrig ställts inför problemet.. mitt störtsta problem e snarare att få följa med! hehe nä skämt å sido min karl e inte så intresserad av att gå på strip klubb har hänt nån gång innan vi blev ihop har jag för mig å jag har frågat om vi inte kan gå ihop nån gång men han verkar inte tycka det är så mkt att ha...

Svar på tråden Vad tycker ni om strippklubbar?