• Dott

Tidningen Allers...tantvarning??

Tycker ni att det är tantvarning på o köpa/läsa tidningen Allers?
    Jag har kommit på att den har SÅ bra korsord...

• Svar på tråden Tidningen Allers...tantvarning??
  • Krabbolina

äsch, skit i vad andra tycker!

Där finns många bra husmorstips
    och gillar man korsord så varför inte köpa Allers?

• mammatalman

nej verkligen inte.. isåna fall är jag tant sedan länge

• Dimitra

Det är bara bra att bejaka tanten i sig så fortsätt att läsa Allers du

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • TerrorMorsan

köper jag med, recpet å korsord jag blir 26

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • Krabbolina

sen har de väl trevliga artiklar om allt möjligt?

jag brukar läsa dem hemma hos min mamma. När mormor levde så läste jag dem hos henne!

• skånetös78

Jag köper också den ibland, bra matrecept och sen tas inte varannan sida upp av reklam som i många andra tidningar..

• Longwayhome

Den prenumererade jag på när jag var mammaledig med ettan, suveräna korsord. Kanske lite tantelegantvarning men ja.....hehe.

Dammtussarna under sängen är änglarnas tofflor
  • Kanejl

Jag älskar Allers, den tidningen är underskattad! Prenumererar till och med på den

• Tecken

Min mamma prenumerar på Allers, ibland får jag "ärva" hennes gamla tidningar. Tycker det är roliga korsord, reportage etc. Helt enkelt en "feel-good"-tidning, utan t ex den bantningshets som finns i dagens kvinnomagasin...

• Andaloal

Då har jag varit tant sedan jag var 16 år och är 28 nu. jag läser gärna tantidningar för det är kul och bra sidor i dem.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • LaFontaine

Jag gillar inte Allers. Annat är det med ALLAS. Vilka fina recept

Justja, jag är bara 23

• Andaloal

Jag är så hemsk att jag t.om kan läsa "Damernas" Hahaha.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Tecken

Jag tycker Allers och Hemmets journal är det bästa tant-tidningarna.

• Dott

Tänk va många "tanter" vi är här inne...hihihi.... Ska faktiskt börja prenumerera oxå tror jag...
    Till makens stora förtvivlan..hehe...

• iolanthe

Allers är en jättebra tidning, läser den alltid hos mamma. Men jag gillar även Allas, hemmets journal och hemmets veckotidning och vad dom nu heter. Men inte året runt, den är trist. Tantvarning så det bara skräller om det alltså, gjorde ett test på nätet där min mentala ålder var 52 år, och jag är bara 29

• Chaplin

Det är riktig tantvarning på det!!! Skulle aldrig i livet köpa den själv. Men det hindrar inte att jag alltid läser den när jag är hemma hos mina föräldrar!

• stblues

Japp men håller med om korsorden:) Sen brukar det ju vara med nått kriminalfall som man kollar igenom och ja recepten då:)

Svar på tråden Tidningen Allers...tantvarning??