otrogen på konferens...kollegan testa + för klamydia...
Hej alla som läser detta... behöver skriva av mig lite av min ångest och få lite ris och ros av er FL besökare...
Jag ska göra en lång historia kort...
Jag och min sambo har varit ihop i över 5 år vi har börjar prata om barn den senaste tiden. Min sambo är mkt dålig må att bekräfta mig säga att han älskar mig osv...exempelvis han har inte sagt att han älskar men sedan i julas!!!!!
Jag var på konferns för två veckor sen då jag hamnade i säng men en kollega och vi hade sex. (han gav mig bekräftelse och jag tog den) Jag avbröt det hela mitt i pga sådan ångest som ej går att beskrivas. Jag och min kollega pratade om det dagen efter och jag bad honom kolla så att han inte hade någon sjukdom hans svar var jag har aldrig haft ngt men klart jag kollar. Hemma har jag undvikit sex med sambon sen jag kom hem, har haft ångest och mår allmänt dåligt vilket jag förtjänar. Jag har INTE sagt ngt hemma.... Igår ringer min kollega och säger att han testat positivt för klamydia. Gissa min panik. Jag måste testa mig fort som attan få behandling osv- Ska jag berätta och förstöra allt eller ska jag dra en ren lögn att jsg har annan infektion så jag inte kan ha sex förräns behandlingen är klar... så jag kan vänta ut svaret. Har inte fåtttid för test förrän tisdag och sen tar ju svaret en vecka....Pratde med min gyn om detta och hon sa även att man undvika sex under hela behandlingen. Nu vet jag ju inte om jag har ngt men jag utgåt från det värsta.
Så HIT ME.....vad skulle ni göra?