spallen skrev 2008-05-14 20:53:41 följande:
Malin o 2 prinsar:Den gick igenom besiktingen, tycker alltid att man är lite nervös innan( ser tusenlapparna fladdra iväg).Idag var i oxhagen o tog kort, dom blev faktiskt jätte-bra. Och så fick vi en hyfsad promenad åxå, det är ju aldrig fel( skulle vilja gå ner ca 10kg)Självklart så kan vi träffas en annan dag, kanske ta ett barnvagnsrace??Bei Bei: Hoppas att allt är bra m er, det tar ju ett tag att landa i rollen som 2-barnsmor(tyckte jag iallafall)Kram på er allihop!!
Lite nervös är bara förnamnet =) för oss tog det hela tre besiktningar innan vi fick den godkänd, och då gällde det enbart små skitsaker (Amatörer) Skönt att det är över nu iaf!
Vad kul att bilderna blev bra! Vi tänkte ju också knäppa, men Theo vaccinerade sig den morgonen och fick såklart feber direkt efter (något jag anade så jag avbokade tiden under tisdagens sångstund)!
Barnvagnsrace låter toppen, längtar också efter att bli av med mammakilorna (men vännen....tio kilo skulle innebära att det inte var mycket av dig kvar!) Jag kan alla dagar utom tisdag och eventuellt onsdag nästa vecka...så det är bara att höra utav dig så tar vi en tur!!
Kram på er!