Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

    BIM-lista för oss som äter BORAGO....

    TS: Kan du skriva in mig i Bim listan?
    MiAmore: Bim: ca 26/4, Äl ? (12:e försöket)


    Tack!


    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    Silverline skrev 2008-04-01 15:02:02 följande:
    TS: jag vill också vara med på BIM-listan Silverline BIM 1/4, ÄL 16/4 (1:a försöket) börjar med boragoolja idag 1/4
    Hm? Bim 1/4 och Äl 16/4 låter lite märkligt i mina öron.. *flinar*
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    Silverline skrev 2008-04-01 15:30:52 följande:
    Haha, jag skrev fel!
    Förstod nästan det. Tänkte, att "antingen skrev hon fel eller så vet hon inte riktigt vad Bim betyder".. hihi
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    Lällas skrev 2008-04-01 21:46:45 följande:
    Vad roligt att vi blivit så många härinne.. Ska bli spännande att följa alla. Jag har BIM imorgon men har inte hunnit ta Glandin 25 än så det kanske inte räknas men jag kommer hålla er uppdaterade ändå. Ska testa imorgon bitti så håll tummarna.. Kram och lycka till alla..
    Håller tummarna! Lycka till!
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    Lällas skrev 2008-04-01 21:51:43 följande:
    Jag drömde att jag var gravid inatt. Grejen är att jag har precis sagt upp mig från mitt jobb, har 2 månaders uppsägningstid och jag ska börja mitt nya jobb i slutet av maj. Tänk om jag blir gravid nu denna månad och så är jag redan i typ 3 månaden när jag kommer till nya jobbet Då kommer dom ju kunna hålla sig för skratt.. Shit.. dom kommer bli tokiga! Men jag mår lite illa hela tiden och har BIM imorgon. Har inte testat än men i drömmen så var jag säker på att jag var gravid. Shit, jag blir ju tok lycklig om jag plussar men det gör heller inget om det inte blir nåt denna månad pga nya jobbet. Lovar att komma in och uppdatera er imorgon.. Och tack gulle ni som håller tummar.. Jag håller mina för er också såklart.. Och alla andra härinne.. HÄR SKA PLUSSAR I TRÅDEN!!!
    Med risk för att vara glädjedödare; men en sådan dröm hade jag med för ett par månader sedan.. *ler smått* Men hoppas så klart att det ska vara en sann dröm för din del STORT lycka till imorgon!
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    sweetgirl89 skrev 2008-04-01 23:07:23 följande:
    när beställde du dina? jag beställde mina den 26/3 och har inte fårr dem än=(
    Vart beställde du dina ifrån? Jag beställde mina från naturlivs igår middag. Har fortfarande inte fått någon orderuppdatering, så det verkar inte som att dem skickat mina ännu Poppit beställde ju sina därifrån på söndag kväll, fick orderuppdatering om att dem var skickade, morgonen efter, och fick sedan dem på tisdagen, om jag inte minns helt fel. Så jag var tvärsäker på att jag skulle ha fått ett mail från dem när jag startade upp datorn idag, om att dem skickat tabletterna till mig idag.. Men so far; nothing! Vill ha dem NU ju!! Hade gått fortare om jag kört in till stan o köpt dem i affären känns det som.. *surar otåligt*
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    flowerLowa skrev 2008-04-02 18:27:57 följande:
    underbart MiAmore! du som väntat och väntat! hehe.... hur känns det annars? hoppfullt, hopplöst?
    hehe, ja kommer dem nu imorgon (blev skickade idag) har jag fått vänta hela TVÅ dagar!!! Förvånad  Ren katastrof ju! *flinar*
    Just nu känns det bra, känner mig positiv och förväntansfull. Vi "övningskörde" idag när guben kom hem från jobb ( ), sedan from lörd tänkte jag att vi SKA få till det om inte var annan dag, så åtminstone var tredje dag, fram till den 15/4. Räcka ut tungan (bör ha Äl runt den 13-14/4, så den helgen kommer vi nog försöka få till det lite oftare tom.. )
    Hur känns det själv? När är det du har Bim? (orkar inte leta upp ditt namn i listan )
    Esa skrev 2008-04-02 18:33:26 följande:
    Hade hyfsat starkt streck i 2 dagar, stegring i förrgår och hyfsat starkt i går och i dag. Hade sex i går och i förrgår och två dagar innan det. Måste vi ha sex i dag också eller räcker det nu? (är trött på sex nu) Hade ju hög temp i morse så ägget borde släppt i går och vi hade ju sex i går...
    Har du förhöjd temp idag så hade du ju isf (eller, borde, iaf..) Äl igår, så det BÖR räcka nu, men orkar ni så skadar det ju inte att försöka få till det idag också..
    mmelody skrev 2008-04-02 18:38:23 följande:
    En viktig sak att tänka på ; ni ska älska, inte göra barn

    Jag säger som övriga har gjort; har man försökt i ett helt år, så "gör man barn kring Äl och älskar efter och innan".. Så blir det, tyvärr.. Romantik får man spara tills man är gravid, som någon också sa.


    sweetgirl89 skrev 2008-04-02 19:40:14 följande:
    beställde oxå från naturlivs tror jag, beställde den 26 och fick tabletterna idag, så det tog exakt 7 dagar! kram
    SJU dagar?!?! Förvånad Så lång tid ska det ju inte behöva ta! Står det inte på deras sida att det ska ta 2-5 dagar?
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    sweetgirl89 skrev 2008-04-02 21:38:39 följande:
    japp, men det blev 7 dagar. kramnån som vet vad är bäst att ta 1 eller 2 tabletter med Gladin25?
    Det var rätt dåligt faktiskt..
    De flesta säger att det ska räcka med en om dagen. Jag tänkte ta en om dagen, och sedan öka till två när jag har Äl plus dagen efter Äl, och sedan gå över till en om dagen igen
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
Svar på tråden BIM-lista för oss som äter BORAGO....