Eldorado
tänkte precis säga att eldorados kattsand blivit utnämnd som 2a bästa kattsanden och den är verkligen suverän!
men visst aktar man sig för att handla inlagda produkter när de kommer till lågpris varumärken.
tänkte precis säga att eldorados kattsand blivit utnämnd som 2a bästa kattsanden och den är verkligen suverän!
men visst aktar man sig för att handla inlagda produkter när de kommer till lågpris varumärken.
en som jag inte kommer ihåg vad den heter men den köper man i djuraffärer. Den kostade 150 kr för 5-8 kg.. Provade den först och den var bra men jag har knappt märkt någon skillnad på den och eldorados utan båda är mer eller mindre lika bra!
Den skillnaden som märks är juh klirret i kassan. Och om man handlar sanden när man storhandlar så har man juh råd att bunkra upp så det räcker till nästa storhandling (om man storhandlar sällan) :)
icas är superdålig enligt mig! =) Har en långhårig kisse som drar med dom stora "kornen" överallt.. mindre fräscht!
Vet inte ens vad willys hemma är för något men jag kan tänka mig att de finns där också... utan att veta avd det är :D