• Majsan70

Eldorado

Eldorados kattsand suger o duger inte ens att blanda ut med anser jag.

det luktar illa direkt om den och den dammar nåt gräsligt. Har köpt den ett par ggr i brist på annat och blir lika grinig varje gång.

• Majsan70
    Kantarellen skrev 2008-03-27 19:15:11 följande:
    det är väldigt olika åsikter om den kattsanden. Jag tror att det beror mycket på partiet. Kattsanden beter sig olika beroende var den har brytits. Jag tänkte i alla fall ge den ett försök, skall blanda ut sanden innan jag skall slänga den så jag slipper slänga "dyrsand".
    Jag har köpt vi utspridda tillfällen o det är ingen som helst skillnad. Dammigt o luktar illa hur man än bär sig åt. Vi köper Pussi normalt sett o den är nästintill dammfri o luktfri.
  • Majsan70
    Winnertaco skrev 2008-03-27 19:32:49 följande:
    Fast om man ändå använder samma mängd Eldorado-ketchup som man gör med Felix-ketchup så räcker ju flaskan lika länge och då spar man ju pengar. Jag märker ingen skillnad i smaken.
    Oj, det är ju superstor skillnad på smaken ju!! HUR kan man inte känna den? *ketchup freak*
  • Majsan70
    Winnertaco skrev 2008-03-27 19:36:07 följande:
    Haha... Ja, du... jag kastar väl i mig maten så fort att jag inte känner smaken
    *ASG* Som en hund då kanske? Jag både ser o känner skillnad på olika ketchup märken o är skitkräsen med vilka jag stoppar i mig.
  • Majsan70
    Winnertaco skrev 2008-03-27 19:39:43 följande:
    Du är som min sambo då Tack vare honom kan jag aldrig köpa några billighetsmärken
    Bra sambo har du! Min sambo har inte förstått det här med kvaliten hos en ketcup o får således inte inhandla såna viktiga livsmedel till vårt hem.
Svar på tråden Eldorado