Hjälp! Min kille målar tåg..
Jag trodde han hade slutat.. Men icke.. Ultimatum fungerar inte. Vad ska jag göra?
Jag trodde han hade slutat.. Men icke.. Ultimatum fungerar inte. Vad ska jag göra?
Men graffiti brukar ha en tendens att flytta in och hamna på duk när folk blir äldre. Graffitti är inte samma sak som klotter. Din kille håller på med klotter inte graffiti.
När vi ändå snackar om att måla tåg så kan jag ju upplysa om att jag jobbar i stockholms tunnelbana som ordningsvakt och jag har gripit måååånga klottrare. Det är ytterst få som varit så gamla som din kille.
Visst måste man vara modig för att våga klottra när straffen är hårda, men de som är äldre har mer att förlora och är mer förståndiga än tonåringar det är därför de lägger av. (utom din kille då förstås)
trodde också enligt rubriken att han satt hemma och målade modelltåg...
men om ni har ett fungerande förhållande osv varför bry sig? om ultimatum inte fungerar ändå.
Nej,jag tycker iallafall inte att du ska lämna honom..Det går inte att sätta sig ner o resonera med honom då?
Vill han riskera att sitta på kåken o missa bitar av sin sons uppväxt för att det är så kul med tågmålning eller nått sånt.
man vad säger han? varför vill han fortsätta