jävla MALM säng!
jaha... här håller man på o flyttar för fullt..
min pappa är här o ska bygga ihop sängen som är MALM från IKEA...
men gissa vad??
DET GÅR TYP INTE!
inga skruvar passar m.m
jag blir fan tokig...
jaha... här håller man på o flyttar för fullt..
min pappa är här o ska bygga ihop sängen som är MALM från IKEA...
men gissa vad??
DET GÅR TYP INTE!
inga skruvar passar m.m
jag blir fan tokig...
vad tråkigt! har själv en sådan och den är jättefin. hoppas det löser sig på nåt vis!
Jag har oxå en sån...funkade fint att skruva ihop
vår var trasig när vi fick den, kul, men vi orkade juh såklar inte åka tillbaka med helvetet.
jo sängarna är väldigt fina...
men det är ju så tråkigt när man får trasiga saker osv..
Jasså?
då kanske man ska slå en signal så man får en ny del.
jag ska åka dit idag o släpa hit nån karljävel därifrån som MÅSTE bygga ihop fanskapet..
ja men ska ändå dit o köpa resårbottnar idag..
så man kanske kan försöka förklara vad som är fel..
Hoppas det löser sig. Vi har själva en Malm-säng som vi är väldigt nöjda med.
vi har en malm-säng som vi är nöjda med! supersmidigt o lätt att sätta ihop den efter att den varit nedmonterad en gång! är ju bara fyra skruvar sen är ramen på plats!
men är något trasigt så ring IKEA så får ni en ny del/säng.. men då gäller det att ni har kvittot skulle jag tro!
Har fått ihop sängen med hjälp av en borr o nåra suuuper långa skruvar..haha
Nope har inte gjort fel någonstans.. bara det att skruvarna o så inte passade i hålen osv..
så vi borrade in långa skruvar istället.
så nu är sängen superstabil
Och den ser inge ful ut alls..
skruvarna är borrade där dom inte syns så bra.
är det någon som vet i vilka storlekar sängen finns? ^^
min är 160*200 har jag för mig
Ok..ska flytta till mindre lägenhet nu och ska köpa ny säng, men verkar inte som om den finns i 120 =/
Tack iaf :)
när vi byggde ihop vår så tog sig sambons lillebor på det som är snickare han älskar att bygga ihop ikea saker so fine by me. Och han ansåg att IKEAS ritning va helt fel om man vill att sängen ska stå stabilt överhuvudtaget så han borrade om metalregnarna under på nån vänster fatta inte riktigt va han gjorde men det fungerade, vi har även flyttar med sängen och den är ju hemsk att flytta men det gick tack vare 4 starka män. Men några mer problem var det inte med den
men när vi byggde upp 2 bokhyllor, 1 vitrinskåp och ett lägre träskåp nu från ikea då var det trassel vill jag lova! Nått fel i varje paket vi öppnade så vi hade mycket att släpa med oss och byta blev många turer till Ikea. Inte bara att åka dit det tar ju mer tid att komma i ordning efter flytt och kostar ju onödiga resekostnader för oss surt....
Alla saker från ikea är ju helt omöjliga att montera. grr