• Anonym

Jag är Borderliner, sexmissbrukare och....

Jag funderar på att "gå ut med det"...
    Jag orkar inte försöka spela den perfekta härinne längre! Jag är knäpp och kommer att fortsätta att vara det vad ni än säger.
    Jag kommer att ligga med en massa karlar till, även om jag kanske inte vill det alla gånger.
    Jag kommer att spela på min sexualitet ett bra tag till, även om jag snärjer människor genom min otroliga intelligens också!
    Jag kommer att fortsätta trivas som den galna människa jag är!
    Synd bara att det är så svårt för samhället att acceptera de människor som har lever mer medveten än vad andra gör...
    För så ser jag på det, jag upptäcker mer och mer att man är mer medveten som Borderliner, man ser saker och ting på ett mer realistiskt sätt än vad "normala" gör. Det är nog mycket tack vare alla käsnlor vi får uppleva på ett annat sätt..
    Jag är stolt över den jag är! Synd att folk inte kan se mig för vad jag är bara..

• Svar på tråden Jag är Borderliner, sexmissbrukare och....
  • Anonym

hehe ja gör det, jag är nyfiken vem är du?

• Anonym

Nej, jag kladdar inte på upptagna karlar, sådana äcklar till och med mig! Men det är ju upp till dem att berätta att de faktiskt är upptagna

• viseversa

ha,ha ja det är ju en tröst + att min karl aldrig skulle vara otrogen mot mig någonsin.

Anonym skrev 2008-03-28 20:29:30 följande:
    Nej, jag kladdar inte på upptagna karlar, sådana äcklar till och med mig! Men det är ju upp till dem att berätta att de faktiskt är upptagna
  • Anonym (med)

Vad menar du med lever mer medvetet? Blir nyfiken eftersom jag själv fått höra att jag tänker/känner annorlunda. Men för mig känns det helt normalt.

• Anonym

Finn det någon här som lever med detta "öppet" så att säga? Någon som vågat gå ut med dessa tendenser?

• Anonym

har du förhållande själv?

Anonym skrev 2008-03-28 20:34:05 följande:
    Finn det någon här som lever med detta "öppet" så att säga? Någon som vågat gå ut med dessa tendenser?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-03-28 20:38:44 följande:
    har du förhållande själv?
    Nepp, inte just nu. Hur så?
  • Anonym

men då skadar du ju inen så länge du inte tafsar på uopptagna killar och är singel.Så då är det ju bara att köra.Inga blir sårade iallafall. Bse till att skydda dig bara då det finns en massa snusk man kan få oavsätt om man har sex med hundra eller tre.

Anonym skrev 2008-03-28 20:39:52 följande:
    Nepp, inte just nu. Hur så?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-03-28 20:41:33 följande:
    men då skadar du ju inen så länge du inte tafsar på uopptagna killar och är singel.Så då är det ju bara att köra.Inga blir sårade iallafall. Bse till att skydda dig bara då det finns en massa snusk man kan få oavsätt om man har sex med hundra eller tre.
    Ja, usch visst finns det!? nej da, jag skyddar mig ordentligt varje gång, de lovar jag I dont do snusk on tha vagaajna..
  • Anonym

bra fortsätt så. Då är det ju ingen fara.Njut av sex istället och stå för den du är.

Anonym skrev 2008-03-28 20:43:31 följande:
    Ja, usch visst finns det!? nej da, jag skyddar mig ordentligt varje gång, de lovar jag I dont do snusk on tha vagaajna..
  • Idril Altariel

Det är väl klart att det finns folk som "lever öppet" med borderline....
    Och sexmissbruk.
    Men eftersom sexmissbruk är just ett missbruk så brukar man ju göra något åt det.!???
    Alltså inte lära sig leva med det utan försöka gå till botten med det och komma förbi det.
    Sex är skönt och ska ju göras ofta(tycker jag iaf)men det ska inte vara ett tvång för att må bra.
    Så jag förstår ärligt inte riktigt din tråd?Vad är det du ska "gå ut med"
    Det är ingen livsstil du har..inget du liksom valt.
    Utan något du tvingas leva med.
    Jag har inga problem med att se folk för vad dom är.
    Men du pratar om det som en vald livsstil..något du ska komma ut med.
    Men vet inte folk runt dig hur du mår och vad du är drabbad av?För det är ju alltid bäst.
    Sen resten runt dig..vad har dom med det att göra?Alla behöver inte veta allt.
    lev ditt liv som du vill ha det..så länge du mår bra!
    Ligg med hur många du vill..tror inte så många bryr sig nuförtiden.
    Bara det inte är ett tvång..det vore ju trist..för dig själv menar jag då.
    Men visst ska du vara stolt över dig som person!
    Oavsett

• Anonym
    Svar på #12
    Med att komma ut, menar jag precis samma sak som när homos eller så väljer att komma ut.. Det är ju inte heller en livsstil man direkt har valt, eller hur?
Svar på tråden Jag är Borderliner, sexmissbrukare och....