Inlägg från: Mia118 |Visa alla inlägg
  • Mia118

Jävla helvetes skitgrannar!!

Hej!

Jag förstår att du är trött och har det jobbigt men jag måste säga att jag tycker att man kan tillåta grannarna att ha en fest.Om det inte händer varje helg vill säga.
    Och dom var ändå schyssta och satte en lapp och dom ska bara hålla på till tolv.
    Jag har haft grannar som hållt fester var o varannan helg utan förvarning och dom höll på till både fem och sex på morgonen.Dom hade ofta efterfester som började vid tre på natten o.s.v.

Hoppas du kan stå ut och kanske hitta ett par öronproppar!?

Lycka till..

• Mia118
    skruttsmamma skrev 2008-03-28 21:15:05 följande:
    Men kan du inte gå och be dom sänka lite istället för att ringa störningsjouren?
    Jag håller med. Du kan väl ringa på o prata med dom som första steg iallafall...Om inte det hjälper får du väl ringa sen då..
  • Mia118
    dottermorochmormor skrev 2008-03-28 21:17:41 följande:
    Bara till tolv?Helr ärligt tvivlar jag starkt på att du skulle tycka att det är okej och att "dom ska ju ändå bara hålla på till tolv" om du som jag hade stått på din arbetsplats, med stress och oljud i 8,5 timme. Jag tycker fortfarande att man kan hyra en lokal när man ska ha fest - för ALLAS trevnad!Vi hör knappt vår egen tv just nu. Vår treåriga son kommer ju knappast kunna sova och jag tänker fan inte stoppa in öronproppar i öronen på honom bara för att grannen fått för sig att ha fest.Jag betalar 8100 kr/månad för att bo här, och i mitt hem har jag rätt att få ro.
    Absolut har du rätt till lugn o ro i ditt hem. Jag vet hur det är med stress och oljud då jag själv är på jobbet i nio timmar om dagen med samma förutsättningar.(Utom nu när jag nyligen blivit mammaledig)
    Vad jag menade var att jag tycker det var schysst av dom att sätta lapp och sluta redan vid tolv (om dom nu gör det).
    Du kanske ska vara lite schysst tillbaka och åtminstonne gå och knacka på först o ge dom en chans innan du ringer nån störningsjour.
Svar på tråden Jävla helvetes skitgrannar!!