Jävla helvetes skitgrannar!!
Har bott i lägenhet hela livet.
Jag tycker såhär; bor man i lägenhet så får man acceptera att andra människor inte lever exakt som man själv. Att andra kanske har fest när man själv har arbetat en hel dag och bara vill vila. Att andra människor kan låta när man själv vill ha total tystnad.
Men det är orimligt att kräva att andra människor ska efterleva ens eget levnadssätt om man valt att bo så pass nära andra människor.
Varför kan du inte välja ett annat boende då?
Om inte ett radhus eller hus, så byt till en lägenhet där du bor högst upp då om du inte klarar av att höra andra människor.
Jag tycker det är rätt småsint att gnälla över att några grannar har en fest en fredag (som dom dessutom satt upp en lapp om). Är skillnad om det är grannar som lever f*n om och om igen och på alla möjliga omöjliga och möjliga tider.
Kanske har du själv TS också bidragit till ljud som stör andra grannar bara det att du själv inte tänkt det? Du har en treåring t ex skriver du; och jag vet med mig att småbarn i samma hus som en själv låter. Det går inte att komma ifrån. Och man är aldrig helt perfekt själv.