Inlägg från: tessan8micke |Visa alla inlägg
  • tessan8micke

Jävla helvetes skitgrannar!!

Jag har bara läst sista sidan, men jag kan faktiskt inte förstå hur du kan tycka att man minsann ska hyra lokal om man ska ha fest.
    Hänsyn och respekt är självklart jätteviktigt, jag har i princip aldrig fester hemma, men jag blir inte sur när andra i huset har fest. En fredagkväll måste man väl få ha fest?!
    Jag kan sucka lite för mig själv när jag vill sova och musiken dånar, men samtidigt gör de ju inget fel.
    Om det börjar bli riktigt sent kan man ju gå till grannen och säga till?
    Vad tycker du att de ska göra, gå runt i huset och fråga hur dagen har varit så de inte stör någon som haft en jobbig dag på jobbet?

• tessan8micke

Om man alltid ska ta hänsyn till att folk kanske ska upp och jobba så kan man ju aldrig ha fest hemma då?

Jag tror ärligt talat inte att jag behöver läsa hela tråden. Jag ser det inte på samma sätt som du helt enkelt.
    Jag anser fortfarande att man har "rätt" att ha en högljudd fest hemma, så länge man sänker eller avslutar i rimlig tid.

• tessan8micke

"Nej, du har inte läst hela tråden och det ursäktar ditt ställningstagande och dina missförstånd."

Och vadå ursäktar ditt ställningstagande? Sätt dig inte över mig är du snäll. Det är mina åsikter, inte missförstånd.

Svar på tråden Jävla helvetes skitgrannar!!