Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Jävla helvetes skitgrannar!!

Håller med TS till punkt o pricka. Jag vill ha lugn o ro, inte massa vilda fester på kvällarna.
    Efter en dag med skrik o skrän o oväsen, då vill då inte jag lyssna på ännu mer!

Ska bli skönt när man hamnar i hus någongång så man slipper höra grannarna..herregud, tragiskt när man inte ens får vila ut i sitt eget hem.. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties
    smoothiz skrev 2008-04-01 11:24:47 följande:
    och hur kul e det egentligen att behöva ringa på en dörr där det finns en massa fulla fólk innanför?? man vet ju aldrig hur vissa reagerar i fyllan, kan ju va idioter där.. jag fullkomligt HATAR att gå o ringa på för att klaga på en fest där det e ett helt gäng som dricker och e fulla...
    Precis, och alla bor inte grannar med världens bästa folk heller kanske..så man inte vågar?

Störningsjouren är ju faktiskt till för att ringa när det händer, så yes. :)
  • smarties

Så om jag har små barn här hemma som inte kan sova, då ska jag stå ut med att dom är superlessna och att hela nattsömnen blir lidande? Men vilket skämt.

• smarties
    Litetdahl skrev 2008-04-01 12:29:51 följande:
    Vet inte om det är mig du frågar, men jag tycker verkligen inte att man ska behöva acceptera at barnen blir rädda och ledsna över allt oväsen. Men, för att undvika detta i det här fallet måste man agera. Grannarna förstår ju inte om man inte bedriver en fungerande kommunikation.Nu vet jag inte om TS faktiskt har diskuterat detta med sina grannnar. Väntar på svar...
    I mitt fall så går det inte att ha en dialog med grannarna..jag lovar dig..
    Enda som hjälper är störningsjouren, och vi är flera i huset som ringer, inte bara vi :P
  • smarties
    Enira skrev 2008-04-03 20:14:38 följande:
    Jag håller faktist med dig, men då om man stör sig på grannarna kan man ju göra något åt det. Säga till dem...
    En del GÅR inte att säga till. Så är det bara.

Skulle du gå och knacka på till en pundarkvart och säga "öj, kan ni dämpa er lite?" :P
Svar på tråden Jävla helvetes skitgrannar!!