Jävla helvetes skitgrannar!!
Mia118 skrev 2008-03-28 21:11:21 följande:
Hej!Jag förstår att du är trött och har det jobbigt men jag måste säga att jag tycker att man kan tillåta grannarna att ha en
fest.Om det inte händer varje helg vill säga.Och dom var ändå schyssta och satte en lapp och dom ska bara hålla på till tolv.Jag har haft grannar som hållt fester var o varannan helg utan förvarning och dom höll på till både fem och sex på morgonen.Dom hade ofta efterfester som började vid tre på natten o.s.v.Hoppas du kan stå ut och kanske hitta ett par öronproppar!?Lycka till..
usch jag håller verkligen inte med..värför ska man få ha fest om det nu stör andra? då kan man som ts säger hyra en lokal. TS: jag förstår dig till 100 %! våra grannar under hade en jävla fest en gång, vi gick ner o sa till att nu får det fan va nog, de fortsatte så tillslut fick vi ringa securitas som kom direkt och jagade ut alla. då va kl strax innan 21.(dom hade hållt på sen 19) måndagen därefter klagade vi till hyresvärden som gav dom en varning. några veckor senare kom dom på dörrn o sa att dom sku ha lugn förfest, vilket jag sa va okej, men lika förbannat klarade dom inte kontrollera sina höga röster och sitt skrikande i fyllan. (detta e ungdomar, 18 år eller nått.. sambon blev rasande och sa att nu får det fan va nog annars kommer vi klaga igen, och detta funkade.. varit tyst där sen dess. visst, folk får gärna kallla mig en sur bitch men det struntar jag fullständigt i! jag tänker inte låta några fulla idioter förstöra min och familjens kväll, festa kan dom göra när dom inte bor i en extremt lyhörd lägenhet! detta med lugnt efter kl 22 stämmer förresten inte, man får INTE störa sina grannar med fest och hög musik oavsett vilken tid det e på dygnet, detta klargjorde securitas mycket väl till tjejerna.