Jävla helvetes skitgrannar!!
Hej alla!
Detta ämnet kan man nog diskutera i oändlighet, egentligen.Har läst hela tråden och tycker att bägge parter har rätt, Ts jag förstår frustrationen man känner och Nej man kan inte trycka in öronproppar på en 3-åring! Jag känner mest för din son....dom blir ängsliga när de inte vet vad som händer och utspelas. Jag bor själv i lägenhet och här gäller regler att man får spela lite högre musik fram till 22, men att man sedan sänker och respekterar sin granne. Vi är alla såå olika...några kan sova i oväsen andra kan inte. Själv tycker jag att det var en bra sida hos din granne att sätta upp lappen. Men att ha en sådan fest som de tycks ha haft påverkar ju alla i området egentligen?!
Jag har själv satt upp lappar om jag ska ha haft fest, där jag skrev att dom som tyckte att vi störde skulle komma ner och säga till, som sagt som ngn skrev tidigare man märker inte själv hur man låter efter ett par vin glas(hmmm.....). Just nu tycker jag att alla hoppar på alla, men se det så, vi är OLIKA! Ts skrev för att hon ville få av sig lite skit, låt henne få det utan att be henne köpa hus?!osv, sen till dig TS försök att inte bli så arg, ta upp detta med din granne när denne inte har fest hur du upplever situationen, jag hoppas att det löser sig till det bästa alla vill ju trivas!! TACK för mig!