• TuvaLi

gravid å bloggar??

Hej!! Är det nån av er som väntar barn som bloggar nån annanstans än på Familjeliv?

Jag hänger ju här jämt men bloggar nästan dagligen på blogg.se. Jag väntar mitt
    3dje barn å är i v.17 nu.

Skulle vara kul å få följa nån annans blogg oxå, jag är hemma å sjukskriven så många timmar spenderas med att blogga å surfa runt, iaf när jag har ont å inte kan göra så mkt annat...

Kram på er!

www.piiiiz.blogg.se

• Svar på tråden gravid å bloggar??
  • två blir 3

jag skriver tyvärr inte så ofta men har iallafall lagt upp nya magbilder idag ;)

fixit.blogg.se

Lev livet nu och inte senare, du vet aldrig vart slumpen tar just Dig.
  • lille08

Nu är min blogg uppdaterad med ny magbild och om jakten på den försvunna plånboken... *suck*

Corretje: Ja, tydligen BLIR man virrig när man är gravid!

augustibebbe.blogspot.com

• Corretje
    bambi111 skrev 2008-05-07 18:05:08 följande:
    Kom precis hem från 3D-ultraljud och har lagt upp lite bilder på bloggen, kika gärna:bambi.bloggagratis.se
    Söt liten bebis! Vilken vecka är du i? Vill göra 3d ul men kan inte bestämma när jag ska göra det...
  • j 3 n N y

Nu har jag uppdaterat bloggen igen efter ett par dagars semester, bl.a. magbild från vecka 23.

klutt.blogspot.com

Vilka roliga bloggar man hittar här förresten, har fastnat för ett par som jag numera "måset" besöka lite då och då! Kul att läsa om andra som är gravida.

Svar på tråden gravid å bloggar??