Kan man känna sig febrig i början av graviditeten???
känner mig febrig varje dag.Kan man det??
Undrar också om det är normalt och ha mycket flytningar??
känner mig febrig varje dag.Kan man det??
Undrar också om det är normalt och ha mycket flytningar??
jag kände mig oxå febrig o frusen o trött hela tiden, o har fortfarande mycket flytningar o allt detta är normalt
Jag hade båda dom grejerna i början! Dan efter +:et så kände jag mej jättefebrig några dagar, hade ju högre temp oxå och fick även mycket ökade flytningar! =)
Jag var extremt varm hela graviditeten, kanske inte riktigt så att jag kände mig febrig, men vi fick sova med öppet fönster varje natt och min stackars man frös..
Ja och ja.
Att man har en allmän sjukdomskänsla är jättevanligt, jag är lite öm i kroppen o frusen, sådär som när man har feber..
Flytningar..jag har niagarafallet mellan bena...=)
ja, jag svettas och fryser om vartannat.
har också kännt mig febrig, mest innan jag plussade, sa till sambon att jag höll på att bli riktigt sjuk.. svettades och frös om vartannat och kände mig precis som en ordentlig släng av feber var på väg.. tji fick jag, det var ju det bästa tänkbara som hade hänt.. :)
Jag har också haft lite mer flytningar än vanligt..
Men har läst mig till att det är väldigt vanligt..
Jag hade feberkänsla i början och har det fortfarande nu i v.12. Flytningar ska vi inte tala om :-S
Tack för alla som skriver om hur ni haft det under era graviditeter. Det underlättar för andra