• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6

Anmäler mig

Bra att du tar tag i saker bubblan!

Odd: Vi harvarit i trädgården för första gången den här säsongen och grejat och donat! Mest M, men ändå
    Skönt att komma igång lite efter vintern med det!

• Cia o krabaten

Odd: Ljus fjäril först om våren=fin sommar

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: nej, Dr Röbäck på Carolinamottagningen.
    Han kollar med Vul utan att knorra och jag fick komma så ofta jag ville och tom med kort varsel pga min historia, så kunde han klämma in mig på en rast!
    Han tar iofs lite lättare på detta med mf, men är bra iaf om man kan skaka av sig lite av det han menar. INte otrevlig alls, bara att han tar lite lättare på saker.
    Ligger nere vid ån nedanför stadsbiblioteket.

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: Nej dit fick man tränga in sig och fick dåligt bemötande.
    Denna går på frikort så det kostar lika som ackis.
    Dock kan det vara 2-3v väntetid i början, så ring direkt vid pplus och fortsätt sen boka in besök är mitt tips.

Ang Kk så fick de skriva in i min journal vid "utredningen" att jag skulle få göra ett Vul v7-8 pga min historia.
    Hur låter det? TAt de måste skriva in det för att man ska få komma utan att det är urakut typ!
    Jag åkte aldrig dit utan tog mina besök på Carolina.

• Cia o krabaten

Skit i dem och ring Carolina istället!

• Cia o krabaten

Ok, verkar jobbigt att åka till enköping
    Skämt åsido är det viktigt med bemötandet. Så åk till henne om du känner dig trygg.

• Cia o krabaten

Lille: 4 nu
    Det fjärde var ett Ma.
    Såg hjärtat i v7 men sen i v12 så hade dt dött v9 eller så.
    den gången fick jag 1T+prog av Dr Röbäck på chans.
    DrB menade att det inte räckte med 1T och sen fick jag ju 2 och det verkar ju funka!

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: v21 nu. Så nu är iaf risken frö de tidiga mf'en över. Sen kan ju alltid ngt hända, men iom att jag har en lyckad grav sen innnan så vet jag ju att min livmoder fixar detta osv det är inget fel på den iaf.

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: Ja väntan är ju den värsta!
    Hoppas också du plussar snart. Vårbarn är bra
    Nu får jag testa mitt i sommaren, men det är lika välkommet det med! (E är ju marsbarn precis som jag )

• Cia o krabaten

Sandra: härliga besked!
    Och sååå bra att de har bra koll på er nu!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6