• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6

Cia o krabaten: Är den läkaren på ackis eller?

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: tack, ska ha honom i åtanke när jag blir gavid nästa gång.Skönt att du fick komma när du ville, på kk får man ju knappt komma fast man blivit lovad..

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: Dom skrev i moin journal med att jag skulle få komma på tidig vul men trots det så fick jag ringa flera gånger och tjata mig till att få komma dit.Dit går jag absolut inte igen om jag inte verkligen måste.. Sååå dåligt bemötande där.

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: Jag ska få komma på vul hos läkaren i enköping, men det är ju lite närmare till Carolina. Hon vill ha koll på mig när jag blir gravid igen, har ju fått 3 ma efter mitt första mf, så det känns ju skönt iaf.Då är man ju inte helt utan en läkare som bryr sig..

• Lilleskuttan

ja hon är ju inte som Dr B, han är den bästa läkaren jag träffat ang, mf. Men det blir ju ganska dyrt att åka till honom varje gång. men sen är ju det klart värt det, men jag känner att jag är ganska trygg med läkaren i Enköping.
    Hur många mf har du fått?

• Lilleskuttan

Bebis igen:Ja läkeren där är ok,hon tror dock inte att mitt förhöjda tnf-alfa har med mina mf/ma att göra, men jag litar helt på Dr B. Just nu så får jag puregon sprutor av henna för att kunna bli gravid så hjälp får jag iaf.Den läkare du gick hos , har hon precis börjat i enköping eller?

Cia o krabaten.Det måste va extra jobbigt när man sett hjärtat slå,skönt nu att det hjälper med 2 T. Vilken v är du i?

• Lilleskuttan

Cia o krabaten: det ger hopp att se att det kan funka även efter en massa mf.hoppas jag oxå blir gravid snart. känns som en evighet sen sista ma fast det var i nov.

Bebis igen: ja en del läkare tar en absolut inte på allvar. Men det är ju bra att det finns en del som gör det , även om dom är få.

• Lilleskuttan

babblar på: omeprazol har jag oxå ätit, har några kvar men jag trodde att de inte gick att äta smtidigt som trombylen. Sen har jag för mig att min husläkare som skrev ut dom sa att man inte ska äta i mer än 10 dagar.. om jag inte minns fel. Äter du dina längre än 10 dar i rad?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6