• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6

men Snozie vilken läkare!
    Märktes att inte han gått igenom ett mf.

Vad jobbigt att det inte sätter igång...man kan ju inte riktigt ta tag i sorgen förrän kroppen är "frisk" igen. Hoppas du mår bättre snart!

• babblar på

hej alla nya ...och alla andra

Hk: visst sa du att du inte fick mens som du skulle? Min mens ska ju typ vara slut snart och den har knappt börjat...inte vad jag kallar mens iaf. Pyttelite?? Jag fattar ingenting???
    Man undrar ju om den ska sätta igång eller om detta är allt

honung: vad spännande ...snart snusar du bäbis!

Snozie: vad skönt att det verkar vara på G nu.
    Lycka till med hundutställningen

• babblar på

Hk: i 6 dagar men precis när jag skrivit så fick jag lite mensvärk så det sätter kanske igång nu. Men man undrar ju varför det strular just nu. När man ätit trombyl så borde det ju bli tvärtom tycker man ..blöda mycket och lätt typ.

Hoppas du kan göra din IVF! Hjälper IVF mot vissa mf förresten?

• babblar på

HK: Aha..tänkte att det kanske kunde hjälpa mot endel mf eftersom överskriften är som den är på denna tråden.
    Jag håller en tumme att du får sätta igång din IVF

• babblar på

cia: aha nu vet jag varför det står det då

bebis: Jag hoppas det går bra. Jag vet inte så mycket om hur en vanlig graviditet ska kännas så jag kan itne svara så mycket. Du får en kram iaf

• babblar på

Snozie: jag har sett alla mina mf...alltså sett en "köttbit" (inte vitt dock )fast de varit jättetidiga. De har sagt till mej att det inte är någon mening att lämna in dem för man måste skrapas för att de ska kunna analysera dem. Jag har frågat flera ggr och flera olika. Men fråga för säkerhets skull. För mej har det varit jätteviktigt att se denna lilla klump.
    Endel läkare (de flesta)säger att man inte kan veta om det är koagulerat blod eller ej men det ÄR skillnad tycker jag . Kött är kött...koagulerat blod är koagulerat blod !

jag har kolla igenom det noga som a80

tänker på dej snozie

• babblar på

Bebis: jag hoppas det gått bra för dej !

• babblar på

Bebis igen: Vad bra att det gick bra och att det satt rätt. Det är ju väldigt skönt att veta så man slipper oroa sej för x också..räcker med all annan oron ju

• babblar på

Snozie hoppas du mår bättre!

För mej har det varit en ganska positiv sak i det hemska att se "klumpen", hade iaf inte velat missa den. Vet itne varför riktigt? Insåg att mitt inlägg igår inte lät så bra ifall man itne vill se det. Märkte att de flesta av er inte verkade vilja se det som kommer ut
    Och köttbit kan nog låta lite hemskt också men jag vet itne hur jag ska beskriva det annars. Hoppas ni inte tog illa upp!

• babblar på

Hej Alexa
    usch vad många mf du varit med om. Tur att endel graviditeter gått hela vägen också!

hej Acantha: Vad irriterande att de inte skrivit nåt om det i journalen..får du ingen utredning nu då?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 6