hudiksvall
Hej!
behöver tips på något bra ställe i hudiksvall där man kan övernatta. får inte vara allt för dyrt hittar ingt bra.
tacksam
Hej!
behöver tips på något bra ställe i hudiksvall där man kan övernatta. får inte vara allt för dyrt hittar ingt bra.
tacksam
poff
Hallå!
trevligt att du ska till glada hudik.
Det finns lite tips du kan fåpå kommunens hemsida. hotell stugor m.m..
kolla hotel Temperance (är osäker på om det är öppet. lite vandrarhems aktigt.. Hotel hudik, satshotellet.
vad frestar den staden med om jag får fråga?
vi ska evntuellt upp och dansa där uppe i folkets hus eller vad det heter.. folkates park kanske.. vårat favvoband spelar och det är på killens födelsedag så han ville verkligen det
trevligt! folkan! å´där va det längesen ja va å dansa.. vilket band?
jaha oki, det är till drifters.. vet du ngt ställe att övernatta på där i närheten?
de är bra!
närmast är stadshotellet, kanske inte det billigaste, nästa är hotell hudik lite billigare. men som jag skrev, gå in på kommunens hemsida hudiksvallskommun.se å gå till turism så kan du få fler tips. Det finns inte såå stort utbud, men lite hjälp kan du få där.
oki tackar.. ligger dansen lånt i från tågstationen?
Haha..alltså..
ja men ni kan ju bo hos oss!
Har just svarat dig ang bebisverkstad och så skriver du här att ni ska hit till Hudik!
*ursäkta min humor*
japp precis..såg det
Kul med dans och jo dansen är relativt nära tågstationen men du kan nog inte räkna med att hoppa på ett tåg på natten..