Svårt att springa i drömmar?
Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??
Hur kommer det sig att det är så svårt att springa när man drömmer??
Ah, intressant!
Inatt när jag försökte springa så fick jag tips av en kille i drömmen att det skulle gå bättre att ta mig framåt om jag hoppade på ett ben tre hopp och sen växla till det andra benet tre hopp. Trot eller ej men det gick bättre!
Theodoris: Coolt! Men kan du springa långa sträckor eller är det bara korta..? Springa fort kan jag faktiskt ibland, men sen är det som om kroppen kommer på att "men vad håller du på med, du kan ju inte springa - du drömmer ju!"
Haha! Du har lyckats överbemanna din kropp! Stackars sambon dock men kul för dig
Haha! Tänkte faktiskt på det alldeles nyss Du borde ju bränna några i alla fall med tanke på att du snurrar runt så att sambon flyr fältet
En rund säng kanske vore något, borde ju gå väldans bra att snurra runt på en sån ju..
Sweet dreams! Ska vara uppe ett tag till, får se imorrn vad det blev för spännande drömmar
Drömde att jag var på ett uteställe och beställde en 6:a vodka/redbull, men den smakade inte så gott som de brukar. Sen var det stängningsdags och jag kunde inte hitta min jacka eller ryggsäck.. Inget springandes eller flygandes Hoppas på bättre lycka inatt
Jo, men sprang ingenting nu heller Jag kramades mycket med någon och det kändes helt rätt och hur skönt som helst! Vet dock inte med vem..
Har dock en aning om vem det kunde ha varit och om jag säger så här så önskar jag på en fortsättning inatt, men då med något annat än bara kramar.. undrar om sängen ropar efter mig snart?
Usch då! Mysigare saker kan man ju drömma om..
Jag, min mamma och en kompis var bjudna på middag hos någon släkting till mamma. Det var inte alls gott vilket mamma inte vidare diskret sa till mig och min vän medans värden var inne i köket och pysslade. Inget springande än så länge! Jag vill flyyyga inatt!
Inte fick jag flyga eller springa inatt heller.. Men däremot fick jag hångla med någon som var urusel på det! *juck!* Sen blev vi utslängda från där vi nu var? av en arb.kollega till mig. Jag sa att jag var oskyldig men det tyckte dock inte han. Meaning..?? Haha, klurigt med drömmar du..