• Anonym

Gratis kontaktsida?

Finns det någon som vet någon kontaktsida som är gratis, och bara gratis?? Alla jag hittar är gratis i botten, och de skriver de hemskt gärna ut överallt, helt gratis, men sen ska dom ha flera hundra i månaden för att man ska få kunna kolla på någons profil närmre eller kunna ta kontakt med andra. Finns det ingen som är helt gratis?

• Svar på tråden Gratis kontaktsida?
  • Anonym

Finns en sida som heter porrigt.se. Finns både människor som gillar porr och även en del seriösa. Och de har en grej som heter porrsäker betyder att den man ser på bilden är den i verkligheten. Admin kollar det genom webcam.

Träffa mannen i mitt liv genom den sidan. Idag är vi förlovade och har en bebis. :)

• Anonym (L)

spray date är ju helt gratis.
    Men man kan (om man vill) köpa till sig lite förmåner men inget man på nåt sätt måste göra.
    Kontakta andra o så kan du göra utan att betala.

• Anonym

e-kontakt tror jag man kan välja...likadant vildawebben

• mo m2007

eller varför inte gå ut å träffa nån IRL?

• Anonym
    mo m2007 skrev 2008-03-31 12:37:49 följande:
    eller varför inte gå ut å träffa nån IRL?
    Haha jaa du, varför inte? Lättare sagt än gjort när man sitter ensam hela dagarna med ett gäng ungar på halsen och aldrig kommer någonstans själv.
  • mo m2007

aaah annars är ungar bra raggnigs- sägs det ju, ungar å hundar

Anonym skrev 2008-03-31 12:51:14 följande:
    Haha jaa du, varför inte? Lättare sagt än gjort när man sitter ensam hela dagarna med ett gäng ungar på halsen och aldrig kommer någonstans själv.
  • Grabbo

Som tjej brukar de väl lösa sig på det flesta siter utan o betala. Vissa kan man få mejldagar från besökare.

Jag skulle aldrig i helvetet gå in på en site som heter knulla.nu med avsikt att hitta nån trevlig livskamrat. Visst kan man hitta någon men jag tror att andra siters besökare har mer samma intensioner som en själv där det heter nåt annat

spray
    mötesplatsen

Stort utbud och blandad kompott. Visst kan man få äckliga frågor där också men internet är öppet för alla

Tips!
    -Lägg in bild på dig själv som visar vem du är
    -Skriv en kort beskrivning
    -Var inte nitisk när du läser andras presentationer (finns det något som verkar intressant, mejla ett par gånger o kolla läget)

Ge inte upp om första 2 är miffon som du dejtar, den tredje kan vara ett kap

Svar på tråden Gratis kontaktsida?