• beccs

Easywalker Sky, bra barnvagn?

Hej hopp!

Är det någon som har/har haft easywalker sky-barnvagnen? Isåfall vad tycker ni? Tips på andra lätta smidiga barnvagnar?

• Svar på tråden Easywalker Sky, bra barnvagn?
  • Sotoo

JAg puffar för jag e åxå sugen på att höra...

• Snozzan

Hej!
    Jag blev tipsad här på familjeliv om easywalkern. Vi var nämligen ute efter en smidig, lätt vagn som ändå är rejäl, då vi ska vara mycket ute i skärgårn och åka mycket båt i sommar.
    Vi valde easywalkern för att den blir liten i ihopfällt läge, är lätt samt att samtidigt känns stabil med de stora däcken. Sen är den ju riktigt snygg oxå!
    Vi provkörde den i butiken och den kändes stabil för att vara en 3-hjuling och lätt att fälla ihop.

Väntar nu med stor förväntan och vagnen bör komma inom någon vecka!

• zmulizjanzon

Jag/vi har haft den och var supernöjd med den. Den är snygg, lätt, smidig, tar liten plats (i jämförelse med ex. UJ), bekväm, rymlig!!!

Min lilla tjej ville dessvärre inte åka frammåt så jag blev av ekonomiska skäl tvingad att sälja min och köpa en vändbar istället. Kommer med största sannolkihet att köpa den igen när hon blivit lite större. Jag var ju smart och köpte en vagn som hon ganska snart kommer att "växa ur"...Cool...till min mans stora förskräckelseFörvånad

• beccs

Tack för era svar! Jag tycker oxå att den e så snygg, kul med så stor variation på färger!

Smart tänkt med en vagn som barnet växer ur... man kan ju inte hjälpa att vilja shoppa nya grejer hela tiden...

Jag och min pojkvän har precis börjat försöka skaffa barn så jag är ju ute i lite väl god tid, men som sagt, man kan ju inte låta bli... det finns ju så sjukt stort utbud med baby-saker där ute!

• beccs

Tack för era svar! Jag tycker oxå att den e så snygg, kul med så stor variation på färger!

Smart tänkt med en vagn som barnet växer ur... man kan ju inte hjälpa att vilja shoppa nya grejer hela tiden...

Jag och min pojkvän har precis börjat försöka skaffa barn så jag är ju ute i lite väl god tid, men som sagt, man kan ju inte låta bli... det finns ju så sjukt stort utbud med baby-saker där ute!

• beccs
    Svar på #2
    Spännande att den kommer snart! Vilken färg har du beställt?
  • Snozzan

Vi valde en helt svart. Lite tråkigt kanske, men mest praktisk... Får piffa till den lite med någon leksak!

• beccs
    Svar på #7
    Svart funkar ju alltid! Skulle va kul att höra vad du tycker när vagnen väl kommer!
  • Snozzan

Hej! Nu har jag fått vagnen och använt den ett par veckor och jag är i det stora hela mycket nöjd!

Det är skillnad att köra en 3-hjuling när man är van vid en stadig emmaljunga, men vagnen känns ortoligt stabil för att vara en 3-hjuling.
    Positivt är att den är otroligt smidig & lätt samt smidig att fälla ihop!

Det som jag ser som negativt är att när den är i fullt sittläge halvligger hon ändå.., men med en kudde i ryggen blir det bättre.
    Sen kan det vara svårt att komma åt & lägga i saker i korgen under vagnen, men man kan reglera med ett kardborreband så att det blir lite lättare.
    Det tar lite tid att vänja sig vid dragkedjorna som reglerar sitt-/liggläge, men jag ser det inte som en nackdel.
    Det tar även lite tid att vänja sig att inte se henne, nu när hon sitter framåtvänd, men hon klagar inte & det är huvudsaken!

Kan varmt rekommendera en Easy Walker Sky!

• anniz80

Hallå där!
    Vi har oxå en, en arme grön. Vi trivs bra med den, beställde den från kidzshoppen.
    Det är en väldit stadig vagn, lättkörd. Det negativa är väl när solen kikar in men går att åtgärda med en filt hängandes över sufletten.Svår att köra baklänges.

Kan rekommendera den oxå.
    Mvh Anna o Emmie

Svar på tråden Easywalker Sky, bra barnvagn?