• Anonym

suga av sig själv

Jag brukar suga av mig själv, tycker inte jag är speciellt vig har bara hittat ett sätt där jag får in ollonet i munnen är det fler killar/män som kan detta?

• Svar på tråden suga av sig själv
  • Anonym

Ah men, det gamla tricket...*gäspar*

• Anonym (HUM)

Det finns forum vars besökare är betydligt mer intresserade av dina konster än vad FL´s besökare är...

• Anonym

nu är jag ju inte kille...men hur gör du???

• Anonym (hihi)
    Anonym skrev 2008-04-01 16:39:36 följande:
    Ah men, det gamla tricket...*gäspar*
  • Anonym

ligga på rygg i sängen, upp med benen i luften och över på andra sidan så man har kroppsvikten på nacken, sen är det bara föra in den.

• the devil wears CM

Jaha, vill du få något pris eller liknande för din akrobatik? Själv måste jag säga att jag knappt kan tänka mig något mer avtändande.

Men tja, var och en blir salig på sitt sätt...

• Anonym

nej inget april, på riktigt. Jag har inte sagt något till sambon :) vet inte hur hon skulle reagera.

• Anonym

Har sett foton på folk som sugit av sig själv så det går om man är tillräckligt vig så det är förmodligen inget aprilskämt.

• Anonym

the devil wears CM skrev 2008-04-01 16:58:06 följande:

Jaha, vill du få något pris eller liknande för din akrobatik? Själv måste jag säga att jag knappt kan tänka mig något mer avtändande.Men tja, var och en blir salig på sitt sätt...
    jag vill inte ha något pris, jag var bara nyfiken om det finns fler, jag tycker det är toppen kunna suga av sig själv däremot.
Svar på tråden suga av sig själv