• Anonym

suga av sig själv

Jag brukar suga av mig själv, tycker inte jag är speciellt vig har bara hittat ett sätt där jag får in ollonet i munnen är det fler killar/män som kan detta?

• Svar på tråden suga av sig själv
  • Anonym (mm)

Ärligt att suga av sin kuk snälla! Skaffa dj en riktig MAN istället, USCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Hoppas du inte har en tjej bara ,synd om henne.

• Mandi74

Hade ett ex som gjorde det när han var ung..

Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Anonym (Kille)

Du menar altså att en normalvig kille skulle kunna göra detta? Det har jag jättesvårt att tro. Du måste ju vara tokigt vig?
    Jag är helt säker på att om jag skulle försöka så skulle jag ha mobilen med mej och handsfree på, för att kunna ringa 112 när det säger KNAK i ryggen :)

• W W
    Anonym (mm) skrev 2008-04-01 21:00:34 följande:
    Ärligt att suga av sin kuk snälla! Skaffa dj en riktig MAN istället, USCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHoppas du inte har en tjej bara ,synd om henne.
    varför är det äckligare att suga av sig själv än att låta någon annan göra det?
    You call me a bitch like it's a bad thing
  • TheMilky
    patti87 skrev 2008-04-01 19:58:26 följande:
    äckligt!!!!
    Varför är det äckligt att suga av sig själv, men fullkomligt accepterat att någon annan suger samma kuk?
  • Padmé Amidala

Anonym (Kille) skrev 2008-04-01 21:17:46 följande:

Du menar altså att en normalvig kille skulle kunna göra detta? Det har jag jättesvårt att tro. Du måste ju vara tokigt vig? Jag är helt säker på att om jag skulle försöka så skulle jag ha mobilen med mej och handsfree på, för att kunna ringa 112 när det säger KNAK i ryggen :)
    Haha!

I filmen Shortbus ( www.imdb.com/title/tt0367027/ ) får man se en man suga av sig själv.
  • W W
    TheMilky skrev 2008-04-01 22:34:39 följande:
    Varför är det äckligt att suga av sig själv, men fullkomligt accepterat att någon annan suger samma kuk?
    *undrar detsamma* konstigt resonerande
  • Padmé Amidala

Tycker det verkar skitpraktiskt, förresten. Fröken Höger kan nog bli trist i längden, omväxling förnöjer.

• W W
    Padmé Amidala skrev 2008-04-01 22:41:41 följande:
    Tycker det verkar skitpraktiskt, förresten. Fröken Höger kan nog bli trist i längden, omväxling förnöjer.
    exakt
Svar på tråden suga av sig själv